Jacek Otto
18 artykuły w 5 czasopismach
-
Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2014 / Numer 305(4) / s. 37 - 452014CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Jacek Otto, Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2014 / Numer 305(4), s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz, Jacek Otto", title = "Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2014 / Numer 305(4)", pages = "37 - 45" }
-
Przedsiębiorczość w założeniach i realizacji Strategii Lizbońskiej oraz w założeniach Strategii Europa 2020 Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 63 / s. 65 - 742011CZYSTY TEKST
Marianna Greta, Teresa Kostrzewa-Zielińska, Jacek Otto, Przedsiębiorczość w założeniach i realizacji Strategii Lizbońskiej oraz w założeniach Strategii Europa 2020, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 63, s. 65 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Marianna Greta, Teresa Kostrzewa-Zielińska, Jacek Otto", title = "Przedsiębiorczość w założeniach i realizacji Strategii Lizbońskiej oraz w założeniach Strategii Europa 2020", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 63", pages = "65 - 74" }
-
Wybrane aspekty rozwoju innowacyjnego małej i średniej przedsiębiorczości w Polsce w warunkach nowej rzeczywistości gospodarczej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 16 / s. 83 - 922008CZYSTY TEKST
Marianna Greta, Jacek Otto, Robert Stanisławski, Wybrane aspekty rozwoju innowacyjnego małej i średniej przedsiębiorczości w Polsce w warunkach nowej rzeczywistości gospodarczej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 16, s. 83 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Marianna Greta, Jacek Otto, Robert Stanisławski", title = "Wybrane aspekty rozwoju innowacyjnego małej i średniej przedsiębiorczości w Polsce w warunkach nowej rzeczywistości gospodarczej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 16", pages = "83 - 92" }
-
Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 99 - 1112015CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Jacek Otto, Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz, Jacek Otto", title = "Współpraca w obszarze zarządzania marką w kontekście globalizacji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "99 - 111" }
-
Instrumenty marketingowe : analiza wybranych koncepcji Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1995 / Tom 52 / s. 123 - 1321995CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Instrumenty marketingowe : analiza wybranych koncepcji, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1995 / Tom 52, s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Instrumenty marketingowe : analiza wybranych koncepcji", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1995 / Tom 52", pages = "123 - 132" }
-
Etyczno-moralne aspekty działalności marketingowej firm w świetle koncepcji marketingu relacji (relationship marketing) Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2002 / Tom 5 / Numer 1 / s. 127 - 1352002CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Etyczno-moralne aspekty działalności marketingowej firm w świetle koncepcji marketingu relacji (relationship marketing), Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2002 / Tom 5 / Numer 1, s. 127 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Etyczno-moralne aspekty działalności marketingowej firm w świetle koncepcji marketingu relacji (relationship marketing)", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2002 / Tom 5 / Numer 1", pages = "127 - 135" }
-
Istota marketingu sieciowego Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1998 / Tom 57 / s. 133 - 1471998CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Istota marketingu sieciowego, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1998 / Tom 57, s. 133 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Istota marketingu sieciowego", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1998 / Tom 57", pages = "133 - 147" }
-
Istota marketingu bezpośredniego Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1994 / Tom 50 / s. 157 - 1631994CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Istota marketingu bezpośredniego, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1994 / Tom 50, s. 157 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Istota marketingu bezpośredniego", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1994 / Tom 50", pages = "157 - 163" }
-
Dystrybucja w strategii marketingowej firmy ubezpieczeniowej Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1996 / Tom 54 / s. 171 - 1921996CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Ryszarda Otto, Dystrybucja w strategii marketingowej firmy ubezpieczeniowej, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1996 / Tom 54, s. 171 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto, Ryszarda Otto", title = "Dystrybucja w strategii marketingowej firmy ubezpieczeniowej", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1996 / Tom 54", pages = "171 - 192" }
-
Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa : wybrane problemy Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 189 - 1972004CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa : wybrane problemy, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 189 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Zarządzanie wartością klienta marketingowym wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa : wybrane problemy", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "189 - 197" }
-
Reklama bezpośrednia w mass mediach Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1995 / Tom 51 / s. 191 - 1981995CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Reklama bezpośrednia w mass mediach, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1995 / Tom 51, s. 191 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Reklama bezpośrednia w mass mediach", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1995 / Tom 51", pages = "191 - 198" }
-
Marketing w nowej gospodarce Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2002 / Tom 65 / s. 227 - 2502002CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Marketing w nowej gospodarce, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2002 / Tom 65, s. 227 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Marketing w nowej gospodarce", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2002 / Tom 65", pages = "227 - 250" }
-
Marketing relacji : analiza wybranych modeli i stanowisk Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2000 / Tom 61 / s. 239 - 2622000CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Marketing relacji : analiza wybranych modeli i stanowisk, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2000 / Tom 61, s. 239 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Marketing relacji : analiza wybranych modeli i stanowisk", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2000 / Tom 61", pages = "239 - 262" }
-
Wpływ zjawiska koncentracji siły nabywczej na praktykę działań marketingowych Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2001 / Tom 63 / s. 243 - 2592001CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Wpływ zjawiska koncentracji siły nabywczej na praktykę działań marketingowych, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2001 / Tom 63, s. 243 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Wpływ zjawiska koncentracji siły nabywczej na praktykę działań marketingowych", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2001 / Tom 63", pages = "243 - 259" }
-
Istota marketingu wewnętrznego Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2000 / Tom 62 / s. 243 - 2642000CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Istota marketingu wewnętrznego, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2000 / Tom 62, s. 243 - 264
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Istota marketingu wewnętrznego", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2000 / Tom 62", pages = "243 - 264" }
-
Kierunki rozwoju systemów dystrybucji Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1996 / Tom 53 / s. 245 - 2561996CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Kierunki rozwoju systemów dystrybucji, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1996 / Tom 53, s. 245 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Kierunki rozwoju systemów dystrybucji", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1996 / Tom 53", pages = "245 - 256" }
-
Implementacja koncepcji marketingu relacji w sektorze usług na przykładzie bankowości Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2002 / Tom 66 / s. 249 - 2662002CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Implementacja koncepcji marketingu relacji w sektorze usług na przykładzie bankowości, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2002 / Tom 66, s. 249 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Implementacja koncepcji marketingu relacji w sektorze usług na przykładzie bankowości", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2002 / Tom 66", pages = "249 - 266" }
-
Koncepcja pełnomocnictwa a zatrzymanie klienta i pracownika Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2001 / Tom 64 / s. 267 - 2782001CZYSTY TEKST
Jacek Otto, Koncepcja pełnomocnictwa a zatrzymanie klienta i pracownika, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2001 / Tom 64, s. 267 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Otto", title = "Koncepcja pełnomocnictwa a zatrzymanie klienta i pracownika", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2001 / Tom 64", pages = "267 - 278" }