Tatiana Grabowska
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców - problem czy syndrom czasu? Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 20 / s. 135 - 1462019CZYSTY TEKST
Tatiana Grabowska, Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców - problem czy syndrom czasu?, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 20, s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Grabowska", title = "Agresja wśród uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli i rodziców - problem czy syndrom czasu?", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 20", pages = "135 - 146" }
-
To be a teacher – it is so easy to say – how difficult it is to meet the expectations of the children’ modern education Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2015 / Tom 10 / s. 171 - 1822015CZYSTY TEKST
Tatiana Grabowska, To be a teacher – it is so easy to say – how difficult it is to meet the expectations of the children’ modern education, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 171 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Grabowska", title = "To be a teacher – it is so easy to say – how difficult it is to meet the expectations of the children’ modern education", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "171 - 182" }
-
A Pupil in the Early School Education on the Path to his Subjectivity Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 17 / s. 239 - 2492018CZYSTY TEKST
Tatiana Grabowska, A Pupil in the Early School Education on the Path to his Subjectivity , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 17, s. 239 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Grabowska", title = "A Pupil in the Early School Education on the Path to his Subjectivity ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 17", pages = "239 - 249" }