Izabella Kaiser
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Early School Mathematics Educations from the Perspective of Future Teachers : Reflections after Practical teaching Placement Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 19 / s. 171 - 1812019CZYSTY TEKST
Izabella Kaiser, Early School Mathematics Educations from the Perspective of Future Teachers : Reflections after Practical teaching Placement , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 19, s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Izabella Kaiser", title = "Early School Mathematics Educations from the Perspective of Future Teachers : Reflections after Practical teaching Placement ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 19", pages = "171 - 181" }
-
Przebieg edukacji matematycznej w przedszkolu Montessori : perspektywa badawcza Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 14 / s. 193 - 2022017CZYSTY TEKST
Izabella Kaiser, Przebieg edukacji matematycznej w przedszkolu Montessori : perspektywa badawcza, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 193 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Izabella Kaiser", title = "Przebieg edukacji matematycznej w przedszkolu Montessori : perspektywa badawcza", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "193 - 202" }