-
Działalność Biblioteki Elbląskiej w latach 2002-2007 / Małgorzata Adamska. Opublikowano w: Rocznik Elbląski 2009 / Tom 22 / s. 429 - 4582009CZYSTY TEKST
Małgorzata Adamska, Działalność Biblioteki Elbląskiej w latach 2002-2007 / Małgorzata Adamska., Rocznik Elbląski, 2009 / Tom 22, s. 429 - 458
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Adamska", title = "Działalność Biblioteki Elbląskiej w latach 2002-2007 / Małgorzata Adamska.", journal = "Rocznik Elbląski", issue = "2009 / Tom 22", pages = "429 - 458" }
-
Zarządzanie jakością procesu obsługi jako czynnik kształtujący zachowania konsumenckie na rynku B2B Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 52 / Numer 1 / s. 21 - 322018CZYSTY TEKST
Małgorzata Adamska, Zarządzanie jakością procesu obsługi jako czynnik kształtujący zachowania konsumenckie na rynku B2B, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 52 / Numer 1, s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Adamska", title = "Zarządzanie jakością procesu obsługi jako czynnik kształtujący zachowania konsumenckie na rynku B2B", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 52 / Numer 1", pages = "21 - 32" }