Tomasz Baranowski
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Problem secesji w muzyce Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1995 / Tom 40 / Numer 3 (158) / s. 33 - 421995CZYSTY TEKST
Tomasz Baranowski, Problem secesji w muzyce , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1995 / Tom 40 / Numer 3 (158), s. 33 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Baranowski", title = "Problem secesji w muzyce ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1995 / Tom 40 / Numer 3 (158)", pages = "33 - 42" }
-
Wątki modernistyczne w pieśniach Mieczysława Karłowicza Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 2009 / Tom 54 / Numer 3-4 (214-215) / s. 45 - 632009CZYSTY TEKST
Tomasz Baranowski, Wątki modernistyczne w pieśniach Mieczysława Karłowicza , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2009 / Tom 54 / Numer 3-4 (214-215), s. 45 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Baranowski", title = "Wątki modernistyczne w pieśniach Mieczysława Karłowicza ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2009 / Tom 54 / Numer 3-4 (214-215)", pages = "45 - 63" }
-
Wątek mickiewiczowski w "II Symfonii" Gustava Mahlera Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 2003 / Tom 48 / Numer 1 (188) / s. 55 - 602003CZYSTY TEKST
Tomasz Baranowski, Wątek mickiewiczowski w "II Symfonii" Gustava Mahlera , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 2003 / Tom 48 / Numer 1 (188), s. 55 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Baranowski", title = "Wątek mickiewiczowski w "II Symfonii" Gustava Mahlera ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "2003 / Tom 48 / Numer 1 (188)", pages = "55 - 60" }
-
Kontemplacja, interpretacja, stylizacja. Refleksje o przemianach gatunku mszy w dziejach muzyki europejskiej Opublikowano w: Rocznik Teologii Katolickiej 2004 / Tom 3 / s. 95 - 1042004CZYSTY TEKST
Tomasz Baranowski, Kontemplacja, interpretacja, stylizacja. Refleksje o przemianach gatunku mszy w dziejach muzyki europejskiej , Rocznik Teologii Katolickiej, 2004 / Tom 3, s. 95 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Baranowski", title = "Kontemplacja, interpretacja, stylizacja. Refleksje o przemianach gatunku mszy w dziejach muzyki europejskiej ", journal = "Rocznik Teologii Katolickiej", issue = "2004 / Tom 3", pages = "95 - 104" }
-
"Chopin and the boundaries. Sex, history and musical genre", Jeffrey Kallberg, London 1996 : [recenzja] Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1997 / Tom 42 / Numer 4 (167) / s. 125 - 1271997CZYSTY TEKST
Tomasz Baranowski, Jeffrey Kallberg, "Chopin and the boundaries. Sex, history and musical genre", Jeffrey Kallberg, London 1996 : [recenzja] , Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1997 / Tom 42 / Numer 4 (167), s. 125 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Baranowski, Jeffrey Kallberg", title = ""Chopin and the boundaries. Sex, history and musical genre", Jeffrey Kallberg, London 1996 : [recenzja] ", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1997 / Tom 42 / Numer 4 (167)", pages = "125 - 127" }