-
The influence of corporate ability and social responsibility on young consumers' attitudes towards the company / Grzegorz Zasuwa. Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2011 / Tom 5 / s. 59 - 702011CZYSTY TEKST
Grzegorz Zasuwa, The influence of corporate ability and social responsibility on young consumers' attitudes towards the company / Grzegorz Zasuwa., Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2011 / Tom 5, s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Zasuwa", title = "The influence of corporate ability and social responsibility on young consumers' attitudes towards the company / Grzegorz Zasuwa.", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2011 / Tom 5", pages = "59 - 70" }
-
Influence of a Company's Social Initiatives on the Consumer Attitude towards It. Results of Experimental Research / Marek Pawlak, Grzegorz Zasuwa. Opublikowano w: Contemporary Economics 2011 / Tom 5 / Numer 2 / s. 80 - 892011CZYSTY TEKST
Marek Pawlak, Grzegorz Zasuwa, Influence of a Company's Social Initiatives on the Consumer Attitude towards It. Results of Experimental Research / Marek Pawlak, Grzegorz Zasuwa., Contemporary Economics, 2011 / Tom 5 / Numer 2, s. 80 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Pawlak, Grzegorz Zasuwa", title = "Influence of a Company's Social Initiatives on the Consumer Attitude towards It. Results of Experimental Research / Marek Pawlak, Grzegorz Zasuwa.", journal = "Contemporary Economics", issue = "2011 / Tom 5 / Numer 2", pages = "80 - 89" }
-
Bojkotowanie produktów a dochody konsumentów na rynku europejskim Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 483 - 4932016CZYSTY TEKST
Grzegorz Zasuwa, Bojkotowanie produktów a dochody konsumentów na rynku europejskim, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 483 - 493
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Zasuwa", title = "Bojkotowanie produktów a dochody konsumentów na rynku europejskim", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "483 - 493" }