Marcin Molenda
9 artykuły w 4 czasopismach
-
Kreowanie regionalnego produktu turystycznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 149 - 1592012CZYSTY TEKST
Marcin Molenda, Kreowanie regionalnego produktu turystycznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 149 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Molenda", title = "Kreowanie regionalnego produktu turystycznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "149 - 159" }
-
Regionalny produkt turystyczny i jego kreatorzy / Marcin Molenda. Opublikowano w: Rocznik Żyrardowski 2011 / Tom 9 / s. 293 - 3042011CZYSTY TEKST
Marcin Molenda, Regionalny produkt turystyczny i jego kreatorzy / Marcin Molenda., Rocznik Żyrardowski, 2011 / Tom 9, s. 293 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Molenda", title = "Regionalny produkt turystyczny i jego kreatorzy / Marcin Molenda.", journal = "Rocznik Żyrardowski", issue = "2011 / Tom 9", pages = "293 - 304" }
-
Curriculum vitae i list motywacyjny jako selekcja wstępna w procesie rekrutacji / Marcin Molenda. Opublikowano w: Rocznik Żyrardowski 2002 / Tom 1 / s. 311 - 3192002CZYSTY TEKST
Marcin Molenda, Curriculum vitae i list motywacyjny jako selekcja wstępna w procesie rekrutacji / Marcin Molenda., Rocznik Żyrardowski, 2002 / Tom 1, s. 311 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Molenda", title = "Curriculum vitae i list motywacyjny jako selekcja wstępna w procesie rekrutacji / Marcin Molenda.", journal = "Rocznik Żyrardowski", issue = "2002 / Tom 1", pages = "311 - 319" }
-
Regionalny produkt turystyczny a region turystyczny Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2012 / Numer 4 (20) / s. 31 - 422012CZYSTY TEKST
Marcin Molenda, Regionalny produkt turystyczny a region turystyczny, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2012 / Numer 4 (20), s. 31 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Molenda", title = "Regionalny produkt turystyczny a region turystyczny", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2012 / Numer 4 (20)", pages = "31 - 42" }
-
Walory turystyczne jako czynnik rozwoju lokalnego gminy Łąck / Marcin Molenda. Opublikowano w: Rocznik Żyrardowski 2007 / Tom 5 / s. 325 - 3332007CZYSTY TEKST
Marcin Molenda, Walory turystyczne jako czynnik rozwoju lokalnego gminy Łąck / Marcin Molenda., Rocznik Żyrardowski, 2007 / Tom 5, s. 325 - 333
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Molenda", title = "Walory turystyczne jako czynnik rozwoju lokalnego gminy Łąck / Marcin Molenda.", journal = "Rocznik Żyrardowski", issue = "2007 / Tom 5", pages = "325 - 333" }
-
Obiekty przemysłowe Zagłębia Staropolskiego jako produkt turystyczny Regionu Świętokrzyskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 52 / s. 341 - 3502010CZYSTY TEKST
Marcin Molenda, Obiekty przemysłowe Zagłębia Staropolskiego jako produkt turystyczny Regionu Świętokrzyskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 52, s. 341 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Molenda", title = "Obiekty przemysłowe Zagłębia Staropolskiego jako produkt turystyczny Regionu Świętokrzyskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 52", pages = "341 - 350" }
-
Motywowanie pracowników w mikroprzedsiębiorstwach turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 19 / s. 371 - 3762008CZYSTY TEKST
Włodzimierz Banasik, Marcin Molenda, Motywowanie pracowników w mikroprzedsiębiorstwach turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 19, s. 371 - 376
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Banasik, Marcin Molenda", title = "Motywowanie pracowników w mikroprzedsiębiorstwach turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 19", pages = "371 - 376" }
-
Rynek turystyczny : ocena zmian przez przedsiębiorstwa turystyczne i konsumentów usług turystycznych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 3 (27) / s. 71 - 812014CZYSTY TEKST
Marcin Molenda, Rynek turystyczny : ocena zmian przez przedsiębiorstwa turystyczne i konsumentów usług turystycznych, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 3 (27), s. 71 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Molenda", title = "Rynek turystyczny : ocena zmian przez przedsiębiorstwa turystyczne i konsumentów usług turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 3 (27)", pages = "71 - 81" }
-
Akademickie ośrodki naukowo-dydaktyczne geografii turyzmu w Polsce = Academic research centres on geography of tourism in Poland Opublikowano w: Turyzm/Tourism 2008 / Tom 18 / Numer 1 / s. 83 - 962008CZYSTY TEKST
Antoni Jackowski, Cezary Jastrzębski, Antoni Korowicki, Andrzej Kowalczyk, Włodzimierz Kurek, Stanisław Liszewski, Marcin Molenda, Eugeniusz Rydz, Andrzej Świeca, Jerzy Wyrzykowski, Alina Zajadacz, Akademickie ośrodki naukowo-dydaktyczne geografii turyzmu w Polsce = Academic research centres on geography of tourism in Poland, Turyzm/Tourism, 2008 / Tom 18 / Numer 1, s. 83 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Antoni Jackowski, Cezary Jastrzębski, Antoni Korowicki, Andrzej Kowalczyk, Włodzimierz Kurek, Stanisław Liszewski, Marcin Molenda, Eugeniusz Rydz, Andrzej Świeca, Jerzy Wyrzykowski, Alina Zajadacz", title = "Akademickie ośrodki naukowo-dydaktyczne geografii turyzmu w Polsce = Academic research centres on geography of tourism in Poland", journal = "Turyzm/Tourism", issue = "2008 / Tom 18 / Numer 1", pages = "83 - 96" }