Małgorzata Kieżel
11 artykuły w 5 czasopismach
-
Wizerunek marki produktów prestiżowych w ofercie bankowości osobistej i prywatnej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 103 - 1102008CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Wizerunek marki produktów prestiżowych w ofercie bankowości osobistej i prywatnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 103 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Wizerunek marki produktów prestiżowych w ofercie bankowości osobistej i prywatnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "103 - 110" }
-
Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 105 - 1142016CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "105 - 114" }
-
Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 153 - 1642016CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 153 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "153 - 164" }
-
Personal i privat banking jako narzędzia utrwalania relacji w wybranych segmentach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 167 - 1712006CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Personal i privat banking jako narzędzia utrwalania relacji w wybranych segmentach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 167 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Personal i privat banking jako narzędzia utrwalania relacji w wybranych segmentach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "167 - 171" }
-
Strategie komunikacji marketingowej banków detalicznych na zdywersyfikowanych rynkach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 255 - 2622007CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Strategie komunikacji marketingowej banków detalicznych na zdywersyfikowanych rynkach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 255 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Strategie komunikacji marketingowej banków detalicznych na zdywersyfikowanych rynkach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "255 - 262" }
-
Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 339 - 3552013CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 339 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Kierunki rozwoju mobilnej komunikacji marketingowej w usługach na przykładach usług bankowych i turystycznych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "339 - 355" }
-
Partnerstwo banków i sieci handlowych w tworzeniu oferty usług finansowych dla klientów indywidualnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 354 - 3632009CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Partnerstwo banków i sieci handlowych w tworzeniu oferty usług finansowych dla klientów indywidualnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 354 - 363
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Partnerstwo banków i sieci handlowych w tworzeniu oferty usług finansowych dla klientów indywidualnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "354 - 363" }
-
Korzystanie z bankowości internetowej jako nowoczesnego kanału dystrybucji usług bankowych przez klientów z różnych grup wiekowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 423 - 4342010CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Korzystanie z bankowości internetowej jako nowoczesnego kanału dystrybucji usług bankowych przez klientów z różnych grup wiekowych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 423 - 434
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Korzystanie z bankowości internetowej jako nowoczesnego kanału dystrybucji usług bankowych przez klientów z różnych grup wiekowych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "423 - 434" }
-
Zaufanie i lojalność klienta jako determinanty i składniki wartości przedsiębiorstwa na przykładzie sektora bankowości detalicznej Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2010 / Tom 34 / s. 533 - 5532010CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Anna Kwiecień, Zaufanie i lojalność klienta jako determinanty i składniki wartości przedsiębiorstwa na przykładzie sektora bankowości detalicznej , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2010 / Tom 34, s. 533 - 553
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel, Anna Kwiecień", title = "Zaufanie i lojalność klienta jako determinanty i składniki wartości przedsiębiorstwa na przykładzie sektora bankowości detalicznej ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2010 / Tom 34", pages = "533 - 553" }
-
Nowoczesne technologie w bankowości detalicznej : obszary i możliwości stosowania Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 557 - 5632004CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Nowoczesne technologie w bankowości detalicznej : obszary i możliwości stosowania, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 557 - 563
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Nowoczesne technologie w bankowości detalicznej : obszary i możliwości stosowania", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "557 - 563" }
-
kapitał relacyjny i Customer Relationship Management w kontekście tworzenia wartości (z uwzględnieniem specyfiki sektora bankowości detalicznej) Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2012 / Tom 55 / s. 585 - 6082012CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Anna Kwiecień, kapitał relacyjny i Customer Relationship Management w kontekście tworzenia wartości (z uwzględnieniem specyfiki sektora bankowości detalicznej), Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2012 / Tom 55, s. 585 - 608
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel, Anna Kwiecień", title = "kapitał relacyjny i Customer Relationship Management w kontekście tworzenia wartości (z uwzględnieniem specyfiki sektora bankowości detalicznej)", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2012 / Tom 55", pages = "585 - 608" }