Katarzyna Korzyńska
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Zarządzanie marką miasta, siła marki Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2013 / Tom 64 / Numer 2 / s. 101 - 1122013CZYSTY TEKST
Katarzyna Korzyńska, Zarządzanie marką miasta, siła marki, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2013 / Tom 64 / Numer 2, s. 101 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Korzyńska", title = "Zarządzanie marką miasta, siła marki", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2013 / Tom 64 / Numer 2", pages = "101 - 112" }
-
Ocena kapitału intelektualnego i wpływu jego struktury na strategię małego przedsiębiorstwa z branży lotniczej Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2013 / Tom 64 / Numer 1 / s. 181 - 1922013CZYSTY TEKST
Katarzyna Korzyńska, Ocena kapitału intelektualnego i wpływu jego struktury na strategię małego przedsiębiorstwa z branży lotniczej , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2013 / Tom 64 / Numer 1, s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Korzyńska", title = "Ocena kapitału intelektualnego i wpływu jego struktury na strategię małego przedsiębiorstwa z branży lotniczej ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2013 / Tom 64 / Numer 1", pages = "181 - 192" }
-
Zarządzanie relacjami z klientem w organizacjach posiadających wdrożony system zarządzania jakością zgodny ze standardami ISO 9001 Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 47 / s. 327 - 3382011CZYSTY TEKST
Katarzyna Korzyńska, Zarządzanie relacjami z klientem w organizacjach posiadających wdrożony system zarządzania jakością zgodny ze standardami ISO 9001, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 47, s. 327 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Korzyńska", title = "Zarządzanie relacjami z klientem w organizacjach posiadających wdrożony system zarządzania jakością zgodny ze standardami ISO 9001", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 47", pages = "327 - 338" }
-
Metoda oceny jakości usług na przykładzie przedsiębiorstwa świadczącego usługi szkoleniowe Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2012 / Tom 55 / s. 609 - 6222012CZYSTY TEKST
Katarzyna Korzyńska, Metoda oceny jakości usług na przykładzie przedsiębiorstwa świadczącego usługi szkoleniowe , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2012 / Tom 55, s. 609 - 622
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Korzyńska", title = "Metoda oceny jakości usług na przykładzie przedsiębiorstwa świadczącego usługi szkoleniowe ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2012 / Tom 55", pages = "609 - 622" }