-
The Food Expenditure in Poland and Other European Union Countries - A Comparative Analysis Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2019 / Tom 14 / Numer 2 / s. 179 - 1942019CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, The Food Expenditure in Poland and Other European Union Countries - A Comparative Analysis , Olsztyn Economic Journal, 2019 / Tom 14 / Numer 2, s. 179 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski", title = "The Food Expenditure in Poland and Other European Union Countries - A Comparative Analysis ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2019 / Tom 14 / Numer 2", pages = "179 - 194" }
-
Pół wieku Hufca Poznań – Grunwald im. Zwycięzców Grunwaldu / Grzegorz Maciejewski. Opublikowano w: Kronika Miasta Poznania : kwartalnik poświęcony sprawom kulturalnym stoł. m. Poznania : organ Towarzystwa Miłośników Miasta Poznania 2011 / Tom 79 / Numer 2 / s. 401 - 4062011CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, Pół wieku Hufca Poznań – Grunwald im. Zwycięzców Grunwaldu / Grzegorz Maciejewski., Kronika Miasta Poznania : kwartalnik poświęcony sprawom kulturalnym stoł. m. Poznania : organ Towarzystwa Miłośników Miasta Poznania, 2011 / Tom 79 / Numer 2, s. 401 - 406
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski", title = "Pół wieku Hufca Poznań – Grunwald im. Zwycięzców Grunwaldu / Grzegorz Maciejewski.", journal = "Kronika Miasta Poznania : kwartalnik poświęcony sprawom kulturalnym stoł. m. Poznania : organ Towarzystwa Miłośników Miasta Poznania", issue = "2011 / Tom 79 / Numer 2", pages = "401 - 406" }
-
Internet jako źródło informacji o poziomie zamożności gospodarstw domowych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 219 - 2262004CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, Internet jako źródło informacji o poziomie zamożności gospodarstw domowych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 219 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski", title = "Internet jako źródło informacji o poziomie zamożności gospodarstw domowych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "219 - 226" }
-
Brands as a Customer Value Driver : Relationships with Customer Engagement Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2022 / Numer 1(43) / s. 53 - 742022CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, Piotr Krowicki, Brands as a Customer Value Driver : Relationships with Customer Engagement , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2022 / Numer 1(43), s. 53 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski, Piotr Krowicki", title = "Brands as a Customer Value Driver : Relationships with Customer Engagement ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2022 / Numer 1(43)", pages = "53 - 74" }
-
Zakupy on-line w opiniach e-konsumentów z wybranych krajów Europy Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 219 - 2302016CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, Zakupy on-line w opiniach e-konsumentów z wybranych krajów Europy, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 219 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski", title = "Zakupy on-line w opiniach e-konsumentów z wybranych krajów Europy", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "219 - 230" }