Małgorzata Przanowska
6 artykuły w 4 czasopismach
-
The Hermeneutic Priority of the Question : Cultivating the Hermeneutic Ear 2015 / Tom 18 / s. 59 - 792015CZYSTY TEKST
Małgorzata Przanowska, The Hermeneutic Priority of the Question : Cultivating the Hermeneutic Ear, None, 2015 / Tom 18, s. 59 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przanowska", title = "The Hermeneutic Priority of the Question : Cultivating the Hermeneutic Ear", journal = "None", issue = "2015 / Tom 18", pages = "59 - 79" }
-
Zamysł humanistyczny – zmysł pedagogiczny Potencjał twórczy naśladowania wzorów a zmysłowość pedagogiki humanistycznej Opublikowano w: Chowanna 2017 / Tom 1 / s. 109 - 1242017CZYSTY TEKST
Małgorzata Przanowska, Zamysł humanistyczny – zmysł pedagogiczny Potencjał twórczy naśladowania wzorów a zmysłowość pedagogiki humanistycznej, Chowanna, 2017 / Tom 1, s. 109 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przanowska", title = "Zamysł humanistyczny – zmysł pedagogiczny Potencjał twórczy naśladowania wzorów a zmysłowość pedagogiki humanistycznej", journal = "Chowanna", issue = "2017 / Tom 1", pages = "109 - 124" }
-
About Listening and Hearing in the Perspective of the Philosophy of Education Opublikowano w: Eidos. A Journal for Philosophy of Culture 2019 / Numer 3 (9) / s. 160 - 1692019CZYSTY TEKST
Małgorzata Przanowska, Rafał Włodarczyk, About Listening and Hearing in the Perspective of the Philosophy of Education , Eidos. A Journal for Philosophy of Culture, 2019 / Numer 3 (9), s. 160 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przanowska, Rafał Włodarczyk", title = "About Listening and Hearing in the Perspective of the Philosophy of Education ", journal = "Eidos. A Journal for Philosophy of Culture", issue = "2019 / Numer 3 (9)", pages = "160 - 169" }
-
O słuchaniu i słyszeniu w perspektywie filozofii edukacji Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29) / s. 201 - 2142019CZYSTY TEKST
Małgorzata Przanowska, Rafał Włodarczyk, O słuchaniu i słyszeniu w perspektywie filozofii edukacji , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przanowska, Rafał Włodarczyk", title = "O słuchaniu i słyszeniu w perspektywie filozofii edukacji ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "201 - 214" }
-
"Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje", Klaudia Węc, Toruń 2013 : [recenzja] 2015 / Tom 18 / s. 275 - 2822015CZYSTY TEKST
Małgorzata Przanowska, Klaudia Węc, "Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje", Klaudia Węc, Toruń 2013 : [recenzja], None, 2015 / Tom 18, s. 275 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przanowska, Klaudia Węc", title = ""Granice i transgresje współczesnego wychowania. Kontestacyjny wymiar pedagogiki krytycznej i jej praktyczne implikacje", Klaudia Węc, Toruń 2013 : [recenzja]", journal = "None", issue = "2015 / Tom 18", pages = "275 - 282" }
-
"Listening and acuological education", Małgorzata Przanowska, Warszawa 2019 : [recenzja] Opublikowano w: Argument : biannual philosophical journal 2019 / Tom 9 / Numer 2 / s. 349 - 3502019CZYSTY TEKST
Małgorzata Przanowska, Urszula Zbrzeźniak, "Listening and acuological education", Małgorzata Przanowska, Warszawa 2019 : [recenzja], Argument : biannual philosophical journal, 2019 / Tom 9 / Numer 2, s. 349 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Przanowska, Urszula Zbrzeźniak", title = ""Listening and acuological education", Małgorzata Przanowska, Warszawa 2019 : [recenzja]", journal = "Argument : biannual philosophical journal", issue = "2019 / Tom 9 / Numer 2", pages = "349 - 350" }