-
Wszystko pod kontrolą? : (post)panoptyczne dystopie Haruna Farockiego Opublikowano w: Panoptikum 2010 / Numer 9 (16) / s. 193 - 2052010CZYSTY TEKST
Bartosz Zając, Wszystko pod kontrolą? : (post)panoptyczne dystopie Haruna Farockiego, Panoptikum, 2010 / Numer 9 (16), s. 193 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Zając", title = "Wszystko pod kontrolą? : (post)panoptyczne dystopie Haruna Farockiego", journal = "Panoptikum", issue = "2010 / Numer 9 (16)", pages = "193 - 205" }
-
2009CZYSTY TEKST
Bartosz Zając, Wenders w imperium znaków, Panoptikum, 2009 / Numer 8 (15), s. 193 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Zając", title = "Wenders w imperium znaków", journal = "Panoptikum", issue = "2009 / Numer 8 (15)", pages = "193 - 200" }
-
"La vérité?" "Quelle vérité?" : eksperymenty z rzeczywistością w kinie niefikcjonalnym lat 60. Opublikowano w: Panoptikum 2013 / Numer 12 (19) / s. 62 - 752013CZYSTY TEKST
Bartosz Zając, "La vérité?" "Quelle vérité?" : eksperymenty z rzeczywistością w kinie niefikcjonalnym lat 60., Panoptikum, 2013 / Numer 12 (19), s. 62 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Zając", title = ""La vérité?" "Quelle vérité?" : eksperymenty z rzeczywistością w kinie niefikcjonalnym lat 60.", journal = "Panoptikum", issue = "2013 / Numer 12 (19)", pages = "62 - 75" }
-
Images in/of History: Compilation Film and French-German Newsreels between 1940 and 1944 Opublikowano w: Sztuka i Dokumentacja 2014 / Numer 10 / s. 1342014CZYSTY TEKST
Bartosz Zając, Images in/of History: Compilation Film and French-German Newsreels between 1940 and 1944, Sztuka i Dokumentacja, 2014 / Numer 10, s. 134
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Zając", title = "Images in/of History: Compilation Film and French-German Newsreels between 1940 and 1944", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2014 / Numer 10", pages = "134" }
-
Elegia dla ruchów kontestacyjnych w obrazach Przepływającego Świata / Bartosz Zając. Opublikowano w: Kwartalnik Filmowy 2009 / Tom 31 / Numer 65 (125) / s. 197 - 2082009CZYSTY TEKST
Bartosz Zając, Elegia dla ruchów kontestacyjnych w obrazach Przepływającego Świata / Bartosz Zając., Kwartalnik Filmowy, 2009 / Tom 31 / Numer 65 (125), s. 197 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Zając", title = "Elegia dla ruchów kontestacyjnych w obrazach Przepływającego Świata / Bartosz Zając.", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2009 / Tom 31 / Numer 65 (125)", pages = "197 - 208" }
-
Między słowem a obrazem : dyskurs eseju filmowego / Bartosz Zając. Opublikowano w: Kwartalnik Filmowy 2010 / Tom 32 / Numer 71-72 (131-132) / s. 75 - 962010CZYSTY TEKST
Bartosz Zając, Między słowem a obrazem : dyskurs eseju filmowego / Bartosz Zając., Kwartalnik Filmowy, 2010 / Tom 32 / Numer 71-72 (131-132), s. 75 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Zając", title = "Między słowem a obrazem : dyskurs eseju filmowego / Bartosz Zając.", journal = "Kwartalnik Filmowy", issue = "2010 / Tom 32 / Numer 71-72 (131-132)", pages = "75 - 96" }
-
Obrazy (w) historii: film kompilacyjny i francusko-niemieckie kroniki filmowe w latach 1940-1944 Opublikowano w: Sztuka i Dokumentacja 2014 / Numer 10 / s. 91 - 1042014CZYSTY TEKST
Bartosz Zając, Obrazy (w) historii: film kompilacyjny i francusko-niemieckie kroniki filmowe w latach 1940-1944, Sztuka i Dokumentacja, 2014 / Numer 10, s. 91 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Zając", title = "Obrazy (w) historii: film kompilacyjny i francusko-niemieckie kroniki filmowe w latach 1940-1944", journal = "Sztuka i Dokumentacja", issue = "2014 / Numer 10", pages = "91 - 104" }
-
2008CZYSTY TEKST
Bartosz Zając, Rodzinne transgresje Kazuo Hary, Panoptikum, 2008 / Numer 7 (14), s. 59 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Zając", title = "Rodzinne transgresje Kazuo Hary", journal = "Panoptikum", issue = "2008 / Numer 7 (14)", pages = "59 - 66" }
-
Refleksyjne oblicze japońskiej kultury konsumpcyjnej: "Superflat" Takashiego Murakamiego / Bartosz Zając. Opublikowano w: Przegląd Humanistyczny 2011 / Tom 55 / Numer 6 (429) / s. 61 - 702011CZYSTY TEKST
Bartosz Zając, Refleksyjne oblicze japońskiej kultury konsumpcyjnej: "Superflat" Takashiego Murakamiego / Bartosz Zając., Przegląd Humanistyczny, 2011 / Tom 55 / Numer 6 (429), s. 61 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Zając", title = "Refleksyjne oblicze japońskiej kultury konsumpcyjnej: "Superflat" Takashiego Murakamiego / Bartosz Zając.", journal = "Przegląd Humanistyczny", issue = "2011 / Tom 55 / Numer 6 (429)", pages = "61 - 70" }