Barbara Morcinek-Abramczyk
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Non-Verbal Communication in the Teaching of Polish as a Foreign Language Using the Example of Asian Groups : The Difficulties, Challenges and Solutions Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2019 / Tom 26 / s. 49 - 642019CZYSTY TEKST
Barbara Morcinek-Abramczyk, Jakub Wosik, Non-Verbal Communication in the Teaching of Polish as a Foreign Language Using the Example of Asian Groups : The Difficulties, Challenges and Solutions , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2019 / Tom 26, s. 49 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Morcinek-Abramczyk, Jakub Wosik", title = "Non-Verbal Communication in the Teaching of Polish as a Foreign Language Using the Example of Asian Groups : The Difficulties, Challenges and Solutions ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2019 / Tom 26", pages = "49 - 64" }
-
Pomiędzy słowem a gestem – błędy glottodydaktyczne wynikające z braku kompatybilności między językiem a mową ciała Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2015 / Tom 22 / s. 125 - 1412015CZYSTY TEKST
Barbara Morcinek-Abramczyk, Pomiędzy słowem a gestem – błędy glottodydaktyczne wynikające z braku kompatybilności między językiem a mową ciała , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 125 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Morcinek-Abramczyk", title = "Pomiędzy słowem a gestem – błędy glottodydaktyczne wynikające z braku kompatybilności między językiem a mową ciała ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "125 - 141" }