Piotr Kozaczuk
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
System Customer Relationship Management jako innowacja w sferze zarządzania przedsiębiorstwem / Wojciech Popławski, Piotr Kozaczuk. Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2005 / Tom 35 / s. 71 - 842005CZYSTY TEKST
Piotr Kozaczuk, Wojciech Popławski, System Customer Relationship Management jako innowacja w sferze zarządzania przedsiębiorstwem / Wojciech Popławski, Piotr Kozaczuk., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2005 / Tom 35, s. 71 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kozaczuk, Wojciech Popławski", title = "System Customer Relationship Management jako innowacja w sferze zarządzania przedsiębiorstwem / Wojciech Popławski, Piotr Kozaczuk.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2005 / Tom 35", pages = "71 - 84" }