-
Fenomenografia jako metoda badania treści świadomościowych Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2013 / Numer 1 / s. 33 - 442013CZYSTY TEKST
Jacek Moroz, Fenomenografia jako metoda badania treści świadomościowych, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2013 / Numer 1, s. 33 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Moroz", title = "Fenomenografia jako metoda badania treści świadomościowych", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2013 / Numer 1", pages = "33 - 44" }
-
Spór o odwieczność prawdy w Szkole Lwowsko-Warszawskiej / Jacek Moroz. Opublikowano w: Rocznik Historii Filozofii Polskiej 2009/2010 / Tom 2/3 / s. 111 - 134NoneCZYSTY TEKST
Jacek Moroz, Spór o odwieczność prawdy w Szkole Lwowsko-Warszawskiej / Jacek Moroz., Rocznik Historii Filozofii Polskiej, 2009/2010 / Tom 2/3, s. 111 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Moroz", title = "Spór o odwieczność prawdy w Szkole Lwowsko-Warszawskiej / Jacek Moroz.", journal = "Rocznik Historii Filozofii Polskiej", issue = "2009/2010 / Tom 2/3", pages = "111 - 134" }
-
Uniwersytet, „myśl niezależna” i FRONT : działania Forum Rozmów o Nowych Teoriach Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2013 / Numer 2 / s. 193 - 1982013CZYSTY TEKST
Maksymilian Chutorański, Jacek Moroz, Uniwersytet, „myśl niezależna” i FRONT : działania Forum Rozmów o Nowych Teoriach, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2013 / Numer 2, s. 193 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Chutorański, Jacek Moroz", title = "Uniwersytet, „myśl niezależna” i FRONT : działania Forum Rozmów o Nowych Teoriach", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2013 / Numer 2", pages = "193 - 198" }
-
Czy dialog sokratejski może być konstruktywistyczny? Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2015 / Numer 2 / s. 69 - 772015CZYSTY TEKST
Jacek Moroz, Czy dialog sokratejski może być konstruktywistyczny?, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 69 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Moroz", title = "Czy dialog sokratejski może być konstruktywistyczny?", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "69 - 77" }
-
Czy prawda powinna stanowić istotną wartość dla naukowców? Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2015 / Numer 1 / s. 59 - 692015CZYSTY TEKST
Jacek Moroz, Czy prawda powinna stanowić istotną wartość dla naukowców?, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 1, s. 59 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Moroz", title = "Czy prawda powinna stanowić istotną wartość dla naukowców?", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 1", pages = "59 - 69" }
-
Rzeczywistość - poznanie - edukacja w kontekście radykalnego konstruktywizmu Ernsta von Glaserfelda Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2015 / Numer 1 / s. 71 - 892015CZYSTY TEKST
Jacek Moroz, Rzeczywistość - poznanie - edukacja w kontekście radykalnego konstruktywizmu Ernsta von Glaserfelda, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 71 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Moroz", title = "Rzeczywistość - poznanie - edukacja w kontekście radykalnego konstruktywizmu Ernsta von Glaserfelda", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "71 - 89" }