Monica Salassa
4 artykuły w 1 czasopismach
-
Social and Cultural Determinants of Formation of the System of Teachers Values Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2015 / Tom 3 / s. 69 - 792015CZYSTY TEKST
Zofia Frączek, Yurii Pelekh, Monica Salassa, Mikhail Sergeyevich Yanitskiy, Social and Cultural Determinants of Formation of the System of Teachers Values , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2015 / Tom 3, s. 69 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Frączek, Yurii Pelekh, Monica Salassa, Mikhail Sergeyevich Yanitskiy", title = "Social and Cultural Determinants of Formation of the System of Teachers Values ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2015 / Tom 3", pages = "69 - 79" }
-
Diventare un „professionista riflessivo” : sperimentazione di un modello di riflessione pedagogica condivisa con studenti di corsi master Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2014 / Tom 2 / s. 240 - 2492014CZYSTY TEKST
Monica Salassa, Diventare un „professionista riflessivo” : sperimentazione di un modello di riflessione pedagogica condivisa con studenti di corsi master, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 240 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Monica Salassa", title = "Diventare un „professionista riflessivo” : sperimentazione di un modello di riflessione pedagogica condivisa con studenti di corsi master", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "240 - 249" }
-
Classics of Education Sciences : Maria Montessori - Background Knowledge and perceived meanings of University students compared to teachers attending Montessori in-service trainining courses = Klasyka nauk edukacyjnych : Maria Montessori - wiedza środowiskowa i odkrycie znaczenia w ocenie studentów Uniwersytetu oraz nauczycieli uczestniczących w kursie szkoleniowym Montessori Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2018 / Tom 6 / s. 241 - 2552018CZYSTY TEKST
Monica Salassa, Classics of Education Sciences : Maria Montessori - Background Knowledge and perceived meanings of University students compared to teachers attending Montessori in-service trainining courses = Klasyka nauk edukacyjnych : Maria Montessori - wiedza środowiskowa i odkrycie znaczenia w ocenie studentów Uniwersytetu oraz nauczycieli uczestniczących w kursie szkoleniowym Montessori , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2018 / Tom 6, s. 241 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Monica Salassa", title = "Classics of Education Sciences : Maria Montessori - Background Knowledge and perceived meanings of University students compared to teachers attending Montessori in-service trainining courses = Klasyka nauk edukacyjnych : Maria Montessori - wiedza środowiskowa i odkrycie znaczenia w ocenie studentów Uniwersytetu oraz nauczycieli uczestniczących w kursie szkoleniowym Montessori ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2018 / Tom 6", pages = "241 - 255" }
-
La qualità delle scuole Montessori in Italia: uno studio di caso multiplo Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2013 / Tom 1 / s. 364 - 3892013CZYSTY TEKST
Monica Salassa, La qualità delle scuole Montessori in Italia: uno studio di caso multiplo, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2013 / Tom 1, s. 364 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Monica Salassa", title = "La qualità delle scuole Montessori in Italia: uno studio di caso multiplo", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2013 / Tom 1", pages = "364 - 389" }