Anna Blumsztajn
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Równość szans edukacyjnych jako pojęcie nie-pedagogiczne Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 2 (86) / s. 7 - 232019CZYSTY TEKST
Anna Blumsztajn, Równość szans edukacyjnych jako pojęcie nie-pedagogiczne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 2 (86), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Blumsztajn", title = "Równość szans edukacyjnych jako pojęcie nie-pedagogiczne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 2 (86)", pages = "7 - 23" }
-
Rancière'owska interpretacja pracy własnej w warszawskim niepublicznym liceum : emancypacja jako de-instrumentalizacja Opublikowano w: Ars Educandi 2019 / Tom 16 / s. 71 - 762019CZYSTY TEKST
Anna Blumsztajn, Rancière'owska interpretacja pracy własnej w warszawskim niepublicznym liceum : emancypacja jako de-instrumentalizacja , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 71 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Blumsztajn", title = "Rancière'owska interpretacja pracy własnej w warszawskim niepublicznym liceum : emancypacja jako de-instrumentalizacja ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "71 - 76" }