André Helbo
2 artykuły w 1 czasopismach
-
"Sémiologie de la représentation. Théâtre, télévision, Bande dessinée", André Helbo, avec la collaboration de: Jean Alter, René Berger, Pavel Compeanu, Régis Durand, Umberto Eco, Pierre Fresnault-Deruelle, Solomon Marcus, Pierre Schaeffer, Bruxelles 1975, Editions Complexe, Presses Universitaires de France, „Creusets” - collection dirigée par André Helbo, ss. 196 : [recenzja] Opublikowano w: Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej 1977 / Tom 68 / Numer 1 / s. 335 - 3421977CZYSTY TEKST
Jean Alter, René Berger, Pavel Compeanu, Régis Durand, Umberto Eco, Pierre Fresnault-Deruelle, André Helbo, Solomon Marcus, Zofia Mitosek, Pierre Schaeffer, "Sémiologie de la représentation. Théâtre, télévision, Bande dessinée", André Helbo, avec la collaboration de: Jean Alter, René Berger, Pavel Compeanu, Régis Durand, Umberto Eco, Pierre Fresnault-Deruelle, Solomon Marcus, Pierre Schaeffer, Bruxelles 1975, Editions Complexe, Presses Universitaires de France, „Creusets” - collection dirigée par André Helbo, ss. 196 : [recenzja] , Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej, 1977 / Tom 68 / Numer 1, s. 335 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Jean Alter, René Berger, Pavel Compeanu, Régis Durand, Umberto Eco, Pierre Fresnault-Deruelle, André Helbo, Solomon Marcus, Zofia Mitosek, Pierre Schaeffer", title = ""Sémiologie de la représentation. Théâtre, télévision, Bande dessinée", André Helbo, avec la collaboration de: Jean Alter, René Berger, Pavel Compeanu, Régis Durand, Umberto Eco, Pierre Fresnault-Deruelle, Solomon Marcus, Pierre Schaeffer, Bruxelles 1975, Editions Complexe, Presses Universitaires de France, „Creusets” - collection dirigée par André Helbo, ss. 196 : [recenzja] ", journal = "Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej", issue = "1977 / Tom 68 / Numer 1", pages = "335 - 342" }
-
"Theory of Performing Arts", André Helbo, Amsterdam-Philadelphia 1987; "The Field of Drama : How the Signs of Drama Create Meaning on Stage and Screen", Martin Esslin, London and New York 1987 : [recenzja] Opublikowano w: Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej 1990 / Tom 81 / Numer 3 / s. 346 - 3521990CZYSTY TEKST
Martin Esslin, André Helbo, Małgorzata Sugiera, "Theory of Performing Arts", André Helbo, Amsterdam-Philadelphia 1987; "The Field of Drama : How the Signs of Drama Create Meaning on Stage and Screen", Martin Esslin, London and New York 1987 : [recenzja], Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej, 1990 / Tom 81 / Numer 3, s. 346 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Martin Esslin, André Helbo, Małgorzata Sugiera", title = ""Theory of Performing Arts", André Helbo, Amsterdam-Philadelphia 1987; "The Field of Drama : How the Signs of Drama Create Meaning on Stage and Screen", Martin Esslin, London and New York 1987 : [recenzja]", journal = "Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej", issue = "1990 / Tom 81 / Numer 3", pages = "346 - 352" }