Rafał Mazur
10 artykuły w 6 czasopismach
-
Komunikacja marketingowa a innowacyjność przedsiębiorstw w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 62 - 662007CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Komunikacja marketingowa a innowacyjność przedsiębiorstw w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 62 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Komunikacja marketingowa a innowacyjność przedsiębiorstw w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "62 - 66" }
-
Obrona Zamościa w dn. 29-31 sierpnia 1920 roku Opublikowano w: Koło Historii : materiały Koła Naukowego Historyków Studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej 2001/2002 / Tom 6 / s. 77 - 832001CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Obrona Zamościa w dn. 29-31 sierpnia 1920 roku , Koło Historii : materiały Koła Naukowego Historyków Studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2001/2002 / Tom 6, s. 77 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Obrona Zamościa w dn. 29-31 sierpnia 1920 roku ", journal = "Koło Historii : materiały Koła Naukowego Historyków Studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej", issue = "2001/2002 / Tom 6", pages = "77 - 83" }
-
2016CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Architektoniczna moda, MAZOWSZE Studia Regionalne, 2016 / Tom 19, s. 109 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Architektoniczna moda", journal = "MAZOWSZE Studia Regionalne", issue = "2016 / Tom 19", pages = "109 - 116" }
-
CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, INVALID, MAZOWSZE Studia Regionalne, 2016 / Tom 19, s. 109 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "INVALID", journal = "MAZOWSZE Studia Regionalne", issue = "2016 / Tom 19", pages = "109 - 116" }
-
Marketing wewnętrzny szansą rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie firm usługowych w województwie zachodniopomorskim Opublikowano w: Europa Regionum 2013 / Tom 16 / s. 163 - 1742013CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Marketing wewnętrzny szansą rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie firm usługowych w województwie zachodniopomorskim, Europa Regionum, 2013 / Tom 16, s. 163 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Marketing wewnętrzny szansą rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie firm usługowych w województwie zachodniopomorskim", journal = "Europa Regionum", issue = "2013 / Tom 16", pages = "163 - 174" }
-
Marketing wewnętrzny jako element rozwoju jednostek samorządowych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1) / s. 187 - 2002015CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Marketing wewnętrzny jako element rozwoju jednostek samorządowych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015 / Tom 16 / Numer 4 (1), s. 187 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Marketing wewnętrzny jako element rozwoju jednostek samorządowych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2015 / Tom 16 / Numer 4 (1)", pages = "187 - 200" }
-
Partnerstwo w marketingu jako czynnik wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 266 - 2712009CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Partnerstwo w marketingu jako czynnik wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 266 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Partnerstwo w marketingu jako czynnik wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "266 - 271" }
-
Produkty regionalne i tradycyjne jako narzędzie kreowania wizerunku regionu : wybrane problemy Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 283 - 2872008CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Produkty regionalne i tradycyjne jako narzędzie kreowania wizerunku regionu : wybrane problemy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 283 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Produkty regionalne i tradycyjne jako narzędzie kreowania wizerunku regionu : wybrane problemy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "283 - 287" }
-
Audyt innowacyjny i zarządzanie wiedzą w sektorze finansów publicznych Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 42 / s. 331 - 3392011CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Audyt innowacyjny i zarządzanie wiedzą w sektorze finansów publicznych, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 42, s. 331 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Audyt innowacyjny i zarządzanie wiedzą w sektorze finansów publicznych", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 42", pages = "331 - 339" }
-
Rozwój personelu jako sposób na podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 533 - 5432011CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Rozwój personelu jako sposób na podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 533 - 543
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Rozwój personelu jako sposób na podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "533 - 543" }