Magdalena Stochniol
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Wsłuchując się we własne wnętrze Opera Lohengrin (1984) Salvatore Sciarrina i jej estetyczne oblicza Opublikowano w: ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura 2016 / Numer 2 (33) / s. 25 - 352016CZYSTY TEKST
Magdalena Stochniol, Wsłuchując się we własne wnętrze Opera Lohengrin (1984) Salvatore Sciarrina i jej estetyczne oblicza, ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura, 2016 / Numer 2 (33), s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Stochniol", title = "Wsłuchując się we własne wnętrze Opera Lohengrin (1984) Salvatore Sciarrina i jej estetyczne oblicza", journal = "ER(R)GO. Teoria–Literatura–Kultura", issue = "2016 / Numer 2 (33)", pages = "25 - 35" }
-
Ostatnie kompozycje Aleksandra Glinkowskiego : W tonie noworomantycznej ekspresji Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Edukacja Muzyczna 2013 / Tom 8 / s. 47 - 572013CZYSTY TEKST
Magdalena Stochniol, Ostatnie kompozycje Aleksandra Glinkowskiego : W tonie noworomantycznej ekspresji, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Edukacja Muzyczna, 2013 / Tom 8, s. 47 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Stochniol", title = "Ostatnie kompozycje Aleksandra Glinkowskiego : W tonie noworomantycznej ekspresji", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Edukacja Muzyczna", issue = "2013 / Tom 8", pages = "47 - 57" }
-
"Antyformalistyczny rajok" na recytatora, cztery basy, chór mieszany i fortepian Dymitra Szostakowicza, jako swoisty dokument ponurych czasów Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Edukacja Muzyczna 2012 / Tom 7 / s. 105 - 1212012CZYSTY TEKST
Magdalena Stochniol, "Antyformalistyczny rajok" na recytatora, cztery basy, chór mieszany i fortepian Dymitra Szostakowicza, jako swoisty dokument ponurych czasów , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Edukacja Muzyczna, 2012 / Tom 7, s. 105 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Stochniol", title = ""Antyformalistyczny rajok" na recytatora, cztery basy, chór mieszany i fortepian Dymitra Szostakowicza, jako swoisty dokument ponurych czasów ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Edukacja Muzyczna", issue = "2012 / Tom 7", pages = "105 - 121" }
-
Szukając tożsamości na styku kultur : "Pasja wg św. Jana" Sofii Gubajduliny Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Edukacja Muzyczna 2015 / Tom 10 / s. 107 - 1172015CZYSTY TEKST
Magdalena Stochniol, Szukając tożsamości na styku kultur : "Pasja wg św. Jana" Sofii Gubajduliny, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Edukacja Muzyczna, 2015 / Tom 10, s. 107 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Stochniol", title = "Szukając tożsamości na styku kultur : "Pasja wg św. Jana" Sofii Gubajduliny", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Edukacja Muzyczna", issue = "2015 / Tom 10", pages = "107 - 117" }