Grażyna Cęcelek
11 artykuły w 5 czasopismach
-
Społeczne i informatyczne kompetencje nauczyciela jako podstawa edukacji w paradygmacie konstruktywistycznym - raport z badań Opublikowano w: Forum Oświatowe 2021 / Tom 33 / Numer 2(66) / s. 29 - 462021CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Społeczne i informatyczne kompetencje nauczyciela jako podstawa edukacji w paradygmacie konstruktywistycznym - raport z badań , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 2(66), s. 29 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Społeczne i informatyczne kompetencje nauczyciela jako podstawa edukacji w paradygmacie konstruktywistycznym - raport z badań ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 2(66)", pages = "29 - 46" }
-
Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej = Creativity of the Teacher-Educator as Important Conditions of the Process of Equating Opportunities in Access to Education of a Poor Child Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 2 / s. 45 - 592018CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej = Creativity of the Teacher-Educator as Important Conditions of the Process of Equating Opportunities in Access to Education of a Poor Child , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 45 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Twórczość nauczyciela-wychowawcy jako istotny warunek procesu równania szans w dostępie do kształcenia dziecka z rodziny ubogiej = Creativity of the Teacher-Educator as Important Conditions of the Process of Equating Opportunities in Access to Education of a Poor Child ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "45 - 59" }
-
Bariery i szanse edukacyjne dziecka z rodziny ubogiej Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2007 / Tom 3-4 (36-37) / s. 47 - 552007CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Bariery i szanse edukacyjne dziecka z rodziny ubogiej , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 3-4 (36-37), s. 47 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Bariery i szanse edukacyjne dziecka z rodziny ubogiej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 3-4 (36-37)", pages = "47 - 55" }
-
Rola nauczyciela-wychowawcy we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2006 / Tom 1-2 (30-31) / s. 49 - 572006CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Rola nauczyciela-wychowawcy we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej , Nauczyciel i Szkoła, 2006 / Tom 1-2 (30-31), s. 49 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Rola nauczyciela-wychowawcy we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2006 / Tom 1-2 (30-31)", pages = "49 - 57" }
-
Kształcenie na odległość ważnym wyzwaniem dla edukacji w społeczeństwie informacyjnym Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2010 / Tom 3 (48) / s. 63 - 722010CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Kształcenie na odległość ważnym wyzwaniem dla edukacji w społeczeństwie informacyjnym , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 3 (48), s. 63 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Kształcenie na odległość ważnym wyzwaniem dla edukacji w społeczeństwie informacyjnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 3 (48)", pages = "63 - 72" }
-
Środowisko uczenia się jako podstawa funkcjonowania współczesnej szkoły Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2020 / Tom 18 / s. 69 - 832020CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Środowisko uczenia się jako podstawa funkcjonowania współczesnej szkoły , Kultura i Wychowanie, 2020 / Tom 18, s. 69 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Środowisko uczenia się jako podstawa funkcjonowania współczesnej szkoły ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2020 / Tom 18", pages = "69 - 83" }
-
Rola szkoły w procesie zapobiegania skutkom socjalizacji dziecka w rodzinie biednej Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2009 / Tom 3-4 (44-45) / s. 99 - 1092009CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Rola szkoły w procesie zapobiegania skutkom socjalizacji dziecka w rodzinie biednej , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 3-4 (44-45), s. 99 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Rola szkoły w procesie zapobiegania skutkom socjalizacji dziecka w rodzinie biednej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 3-4 (44-45)", pages = "99 - 109" }
-
Specyfika przywództwa edukacyjnego w szkole oraz jej otoczeniu Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2020 / Tom 17 / s. 127 - 1402020CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Specyfika przywództwa edukacyjnego w szkole oraz jej otoczeniu , Kultura i Wychowanie, 2020 / Tom 17, s. 127 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Specyfika przywództwa edukacyjnego w szkole oraz jej otoczeniu ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2020 / Tom 17", pages = "127 - 140" }
-
Sytuacja rodzinna czynnikiem kształtującym losy edukacyjne dziecka - przegląd zagadnienia w literaturze Opublikowano w: Mazowieckie Studia Humanistyczne 2012 / Tom 13 / Numer 1-2 / s. 161 - 1672012CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Sytuacja rodzinna czynnikiem kształtującym losy edukacyjne dziecka - przegląd zagadnienia w literaturze , Mazowieckie Studia Humanistyczne, 2012 / Tom 13 / Numer 1-2, s. 161 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Sytuacja rodzinna czynnikiem kształtującym losy edukacyjne dziecka - przegląd zagadnienia w literaturze ", journal = "Mazowieckie Studia Humanistyczne", issue = "2012 / Tom 13 / Numer 1-2", pages = "161 - 167" }
-
Pauperyzacja rodziny a zagrożenie dziecka wykluczeniem społecznym Opublikowano w: Mazowieckie Studia Humanistyczne 2008 / Tom 12 / Numer 1-2 / s. 215 - 2232008CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Pauperyzacja rodziny a zagrożenie dziecka wykluczeniem społecznym , Mazowieckie Studia Humanistyczne, 2008 / Tom 12 / Numer 1-2, s. 215 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Pauperyzacja rodziny a zagrożenie dziecka wykluczeniem społecznym ", journal = "Mazowieckie Studia Humanistyczne", issue = "2008 / Tom 12 / Numer 1-2", pages = "215 - 223" }
-
Rodzina - jej przemiany oraz zagrożenia i problemy wychowawcze Opublikowano w: Mazowieckie Studia Humanistyczne 2005 / Tom 11 / Numer 1-2 / s. 239 - 2492005CZYSTY TEKST
Grażyna Cęcelek, Rodzina - jej przemiany oraz zagrożenia i problemy wychowawcze , Mazowieckie Studia Humanistyczne, 2005 / Tom 11 / Numer 1-2, s. 239 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Cęcelek", title = "Rodzina - jej przemiany oraz zagrożenia i problemy wychowawcze ", journal = "Mazowieckie Studia Humanistyczne", issue = "2005 / Tom 11 / Numer 1-2", pages = "239 - 249" }