-
"Święta" rodzina? O problemach naukowego oglądu współczesnej polskiej rodziny / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2000 / Numer Numer specjalny / s. 67 - 742000CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, "Święta" rodzina? O problemach naukowego oglądu współczesnej polskiej rodziny / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 67 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = ""Święta" rodzina? O problemach naukowego oglądu współczesnej polskiej rodziny / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "67 - 74" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Edukacja jako lustro kultury, Kultura i Edukacja, 2013 / Numer 4, s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Edukacja jako lustro kultury", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2013 / Numer 4", pages = "7 - 23" }
-
Czy świat człowieka ma postać narracji? O możliwościach badania, rozumienia i zmiany / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 4 (36) / s. 37 - 472006CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Czy świat człowieka ma postać narracji? O możliwościach badania, rozumienia i zmiany / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Czy świat człowieka ma postać narracji? O możliwościach badania, rozumienia i zmiany / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "37 - 47" }
-
Od redakcji / Ewa Kurantowicz, Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer Numer specjalny / s. 5 - 62003CZYSTY TEKST
Ewa Kurantowicz, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Od redakcji / Ewa Kurantowicz, Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer Numer specjalny, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kurantowicz, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Od redakcji / Ewa Kurantowicz, Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer Numer specjalny", pages = "5 - 6" }
-
"Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 4 (48) / s. 155 - 1592009CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, Agnieszka Zembrzuska, "Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 155 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz, M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, Agnieszka Zembrzuska", title = ""Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "155 - 159" }
-
Narracja – Tożsamość – Wychowanie : perspektywa przejścia i zmiany / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 3 (55) / s. 37 - 532011CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Narracja – Tożsamość – Wychowanie : perspektywa przejścia i zmiany / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 37 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Narracja – Tożsamość – Wychowanie : perspektywa przejścia i zmiany / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "37 - 53" }
-
"Rynek i kultura neoliberalna a edukacja", pod red. Alicji Kargulowej, Stefana Kwiatkowskiego, Tomasza Szkudlarka, Kraków 2005 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2005 / Numer 2 (30) / s. 119 - 1252005CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Alicja Kargulowa, Stefan Kwiatkowski, Tomasz Szkudlarek, "Rynek i kultura neoliberalna a edukacja", pod red. Alicji Kargulowej, Stefana Kwiatkowskiego, Tomasza Szkudlarka, Kraków 2005 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 119 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Alicja Kargulowa, Stefan Kwiatkowski, Tomasz Szkudlarek", title = ""Rynek i kultura neoliberalna a edukacja", pod red. Alicji Kargulowej, Stefana Kwiatkowskiego, Tomasza Szkudlarka, Kraków 2005 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "119 - 125" }
-
Wstęp / Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2000 / Numer Numer specjalny / s. 5 - 92000CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz, Wstęp / Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer Numer specjalny, s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz", title = "Wstęp / Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer Numer specjalny", pages = "5 - 9" }
-
"Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Tomasz Leszniewski. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 2 (22) / s. 197 - 2032003CZYSTY TEKST
Tomasz Leszniewski, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, "Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Tomasz Leszniewski., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 197 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Leszniewski, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = ""Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Tomasz Leszniewski.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "197 - 203" }
-
Wstęp / Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer Numer specjalny / s. 5 - 72001CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz, Wstęp / Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz", title = "Wstęp / Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ewa Kurantowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "5 - 7" }
-
Rodzina wobec problemów wychowania / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer 3 (15) / s. 33 - 462001CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Rodzina wobec problemów wychowania / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 3 (15), s. 33 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Rodzina wobec problemów wychowania / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 3 (15)", pages = "33 - 46" }
-
"Kształtowanie umiejętności zawodowych w seminariach nauczycielskich Drugiej Rzeczypospolitej", Ryszarda Cierzniewska, Toruń 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 3 (47) / s. 179 - 1832009CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ryszarda Cierzniewska, "Kształtowanie umiejętności zawodowych w seminariach nauczycielskich Drugiej Rzeczypospolitej", Ryszarda Cierzniewska, Toruń 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 3 (47), s. 179 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Ryszarda Cierzniewska", title = ""Kształtowanie umiejętności zawodowych w seminariach nauczycielskich Drugiej Rzeczypospolitej", Ryszarda Cierzniewska, Toruń 2009 : [recenzja] / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 3 (47)", pages = "179 - 183" }
-
"Gra" w dyskursie edukacyjnym / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2000 / Numer 2 (10) / s. 55 - 682000CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, "Gra" w dyskursie edukacyjnym / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 2 (10), s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = ""Gra" w dyskursie edukacyjnym / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 2 (10)", pages = "55 - 68" }
-
"Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", M. Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Joanna Ostrouch-Kowalska. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2003 / Tom 15 / Numer 2(29) / s. 176 - 1792003CZYSTY TEKST
Joanna Ostrouch-Kowalska, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, "Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", M. Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Joanna Ostrouch-Kowalska., Forum Oświatowe, 2003 / Tom 15 / Numer 2(29), s. 176 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Ostrouch-Kowalska, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = ""Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacje sensów i znaczeń", M. Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Joanna Ostrouch-Kowalska.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2003 / Tom 15 / Numer 2(29)", pages = "176 - 179" }
-
Remembrance and Identity in Constructing the Narration of the Individual and the Community Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2019 / Numer 9 / s. 14 - 322019CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Remembrance and Identity in Constructing the Narration of the Individual and the Community, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 9, s. 14 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Remembrance and Identity in Constructing the Narration of the Individual and the Community", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 9", pages = "14 - 32" }
-
Dwa światy rozwoju : ambiwalencja rozwojowych zadań szkoły / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 4 (40) / s. 15 - 222007CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Dwa światy rozwoju : ambiwalencja rozwojowych zadań szkoły / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 4 (40), s. 15 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Dwa światy rozwoju : ambiwalencja rozwojowych zadań szkoły / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 4 (40)", pages = "15 - 22" }
-
Edukacja i tożsamość w epoce "www" / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer Numer specjalny / s. 281 - 2902003CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Edukacja i tożsamość w epoce "www" / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer Numer specjalny, s. 281 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Edukacja i tożsamość w epoce "www" / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer Numer specjalny", pages = "281 - 290" }
-
O książce Mirosławy Nowak-Dziemianowicz „Walka o uznanie w narracjach. Jednostka i wspólnota w procesie poszukiwania tożsamości” : istotnych rzeczy kilka i uznaniu bez walki Opublikowano w: Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji 2015 / Numer 10 / s. 307 - 3232015CZYSTY TEKST
Jerzy Norbert Grzegorek, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, O książce Mirosławy Nowak-Dziemianowicz „Walka o uznanie w narracjach. Jednostka i wspólnota w procesie poszukiwania tożsamości” : istotnych rzeczy kilka i uznaniu bez walki , Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji, 2015 / Numer 10, s. 307 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Norbert Grzegorek, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "O książce Mirosławy Nowak-Dziemianowicz „Walka o uznanie w narracjach. Jednostka i wspólnota w procesie poszukiwania tożsamości” : istotnych rzeczy kilka i uznaniu bez walki ", journal = "Rocznik Naukowy Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy. Transdyscyplinarne Studia o Kulturze (i) Edukacji", issue = "2015 / Numer 10", pages = "307 - 323" }
-
Przystosowanie czy rozwój? : pytanie o jakość i cel edukacji w szkole wyższej / Mirosława Nowak-Dziemianowicz. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 1 (57) / s. 113 - 1282012CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Przystosowanie czy rozwój? : pytanie o jakość i cel edukacji w szkole wyższej / Mirosława Nowak-Dziemianowicz., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 113 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Przystosowanie czy rozwój? : pytanie o jakość i cel edukacji w szkole wyższej / Mirosława Nowak-Dziemianowicz.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "113 - 128" }
-
"Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacja sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Alicja Skowrońska. Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 2003 / Tom 15 (360) / s. 231 - 2342003CZYSTY TEKST
Alicja Skowrońska, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, "Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacja sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Alicja Skowrońska., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 231 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Skowrońska, Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = ""Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacja sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] / Alicja Skowrońska.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "231 - 234" }
-
Narracja w pedagogice : znaczenie, badania, interpretacje Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2014 / Numer 2 / s. 7 - 442014CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Narracja w pedagogice : znaczenie, badania, interpretacje, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 7 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Narracja w pedagogice : znaczenie, badania, interpretacje", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "7 - 44" }