Ewa Koreleska
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Promocja produktów ekologicznych na przykładzie przetwórni ekologicznych Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2008 / Tom 1 / s. 251 - 2562008CZYSTY TEKST
Ewa Koreleska, Promocja produktów ekologicznych na przykładzie przetwórni ekologicznych, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2008 / Tom 1, s. 251 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Koreleska", title = "Promocja produktów ekologicznych na przykładzie przetwórni ekologicznych", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2008 / Tom 1", pages = "251 - 256" }
-
Identyfikacja potrzeb mieszkańców regionu oraz możliwości ich zaspokajania metodą PRA w marketingu terytorialnym Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2009 / Tom 2 / s. 253 - 2612009CZYSTY TEKST
Ewa Koreleska, Identyfikacja potrzeb mieszkańców regionu oraz możliwości ich zaspokajania metodą PRA w marketingu terytorialnym, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2009 / Tom 2, s. 253 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Koreleska", title = "Identyfikacja potrzeb mieszkańców regionu oraz możliwości ich zaspokajania metodą PRA w marketingu terytorialnym", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2009 / Tom 2", pages = "253 - 261" }