Małgorzata Marzec
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Poszukiwanie nowych sposobów społecznej legitymizacji misji Obecność przez zaufanie Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 46 / s. 23 - 352011CZYSTY TEKST
Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec, Poszukiwanie nowych sposobów społecznej legitymizacji misji Obecność przez zaufanie, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 46, s. 23 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec", title = "Poszukiwanie nowych sposobów społecznej legitymizacji misji Obecność przez zaufanie", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 46", pages = "23 - 35" }
-
Wymiary zaufania w procesie świadczenia usług Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 95 / s. 37 - 492012CZYSTY TEKST
Małgorzata Marzec, Wymiary zaufania w procesie świadczenia usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 37 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Marzec", title = "Wymiary zaufania w procesie świadczenia usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "37 - 49" }
-
Rola zaufania opartego na kompetencjach w zaangażowaniu klientów w proces świadczenia usług Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 95 / s. 137 - 1492012CZYSTY TEKST
Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec, Rola zaufania opartego na kompetencjach w zaangażowaniu klientów w proces świadczenia usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 137 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec", title = "Rola zaufania opartego na kompetencjach w zaangażowaniu klientów w proces świadczenia usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "137 - 149" }
-
Controlling a budowanie zaufania do jednostek samorządu terytorialnego Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 48 / s. 147 - 1602011CZYSTY TEKST
Małgorzata Marzec, Controlling a budowanie zaufania do jednostek samorządu terytorialnego , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 48, s. 147 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Marzec", title = "Controlling a budowanie zaufania do jednostek samorządu terytorialnego ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 48", pages = "147 - 160" }
-
Znaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientami Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 287 - 3022012CZYSTY TEKST
Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec, Znaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 287 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Baran, Małgorzata Marzec", title = "Znaczenie zaufania w strategiach marketingowych opartych na współtworzeniu wartości z klientami", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "287 - 302" }