Tomasz Płudowski
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Towards Deregulation : the End of an Era Notes on Michael Tracey's "The Decline and Fall of Public Service Broadcasting" Opublikowano w: International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal 2001 / Tom 2 / Numer 1 / s. 151 - 1532001CZYSTY TEKST
Tomasz Płudowski, Michael Tracey, Towards Deregulation : the End of an Era Notes on Michael Tracey's "The Decline and Fall of Public Service Broadcasting", International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal, 2001 / Tom 2 / Numer 1, s. 151 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Płudowski, Michael Tracey", title = "Towards Deregulation : the End of an Era Notes on Michael Tracey's "The Decline and Fall of Public Service Broadcasting"", journal = "International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal", issue = "2001 / Tom 2 / Numer 1", pages = "151 - 153" }
-
"Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych", Tomasz Płudowski, Warszawa 2008 : [recenzja] / Ewa Nowak. Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia 2008 / Tom 15 / Numer 2 / s. 197 - 1992008CZYSTY TEKST
Ewa Nowak, Tomasz Płudowski, "Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych", Tomasz Płudowski, Warszawa 2008 : [recenzja] / Ewa Nowak., Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia, 2008 / Tom 15 / Numer 2, s. 197 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Nowak, Tomasz Płudowski", title = ""Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych", Tomasz Płudowski, Warszawa 2008 : [recenzja] / Ewa Nowak.", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia", issue = "2008 / Tom 15 / Numer 2", pages = "197 - 199" }
-
Politics and Media in Poland after 1989 : the Rise of the Peripheral Strategy of Persuasion in Political Complaining on Television Opublikowano w: International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal 2000 / Tom 1 / Numer 1 / s. 63 - 692000CZYSTY TEKST
Tomasz Płudowski, Politics and Media in Poland after 1989 : the Rise of the Peripheral Strategy of Persuasion in Political Complaining on Television, International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal, 2000 / Tom 1 / Numer 1, s. 63 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Płudowski", title = "Politics and Media in Poland after 1989 : the Rise of the Peripheral Strategy of Persuasion in Political Complaining on Television", journal = "International Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal", issue = "2000 / Tom 1 / Numer 1", pages = "63 - 69" }
-
Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich / Tomasz Płudowski. Opublikowano w: Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego 2005 / Tom 5 / Numer 2 / s. 79 - 902005CZYSTY TEKST
Tomasz Płudowski, Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich / Tomasz Płudowski., Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2005 / Tom 5 / Numer 2, s. 79 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Płudowski", title = "Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich / Tomasz Płudowski.", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2005 / Tom 5 / Numer 2", pages = "79 - 90" }