Elwira Kukieła
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Język kampanii reklamowych a kreacja postaw na przykładzie akcji promocyjnej "Młodzi w Łodzi" Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica 2010 / Tom 45 / s. 65 - 752010CZYSTY TEKST
Elwira Kukieła, Język kampanii reklamowych a kreacja postaw na przykładzie akcji promocyjnej "Młodzi w Łodzi", Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica, 2010 / Tom 45, s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Elwira Kukieła", title = "Język kampanii reklamowych a kreacja postaw na przykładzie akcji promocyjnej "Młodzi w Łodzi"", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica", issue = "2010 / Tom 45", pages = "65 - 75" }
-
Zabiegi retoryczne w dyskursie politycznym, czyli jak powiedzieć wszystko, co trzeba i tylko to, co trzeba? Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica 2010 / Tom 45 / s. 77 - 932010CZYSTY TEKST
Elwira Kukieła, Zabiegi retoryczne w dyskursie politycznym, czyli jak powiedzieć wszystko, co trzeba i tylko to, co trzeba? , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica, 2010 / Tom 45, s. 77 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Elwira Kukieła", title = "Zabiegi retoryczne w dyskursie politycznym, czyli jak powiedzieć wszystko, co trzeba i tylko to, co trzeba? ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica", issue = "2010 / Tom 45", pages = "77 - 93" }