Przemysław Tomczyk
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Customer knowledge valuation model based on customer lifecycle Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 87 - 942016CZYSTY TEKST
Przemysław Tomczyk, Customer knowledge valuation model based on customer lifecycle, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 87 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Tomczyk", title = "Customer knowledge valuation model based on customer lifecycle", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "87 - 94" }
-
Analiza podejść do zarządzania wartością klienta : próba systematyzacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 127 - 1392011CZYSTY TEKST
Przemysław Tomczyk, Analiza podejść do zarządzania wartością klienta : próba systematyzacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 127 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Tomczyk", title = "Analiza podejść do zarządzania wartością klienta : próba systematyzacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "127 - 139" }
-
Uwarunkowania i bariery stosowania koncepcji zarządzania wartością klienta w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 47 / s. 385 - 3962011CZYSTY TEKST
Przemysław Tomczyk, Uwarunkowania i bariery stosowania koncepcji zarządzania wartością klienta w przedsiębiorstwie , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 47, s. 385 - 396
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Tomczyk", title = "Uwarunkowania i bariery stosowania koncepcji zarządzania wartością klienta w przedsiębiorstwie ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 47", pages = "385 - 396" }