Robert Sobotnik
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Marketing w przedsiębiorstwie : od produktu do społeczeństwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 223 - 2352011CZYSTY TEKST
Robert Sobotnik, Marketing w przedsiębiorstwie : od produktu do społeczeństwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 223 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Sobotnik", title = "Marketing w przedsiębiorstwie : od produktu do społeczeństwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "223 - 235" }
-
Wpływ strategii marketingowej na rozwój przedsiębiorstwa Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 46 / s. 235 - 2442011CZYSTY TEKST
Robert Sobotnik, Wpływ strategii marketingowej na rozwój przedsiębiorstwa , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 46, s. 235 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Sobotnik", title = "Wpływ strategii marketingowej na rozwój przedsiębiorstwa ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 46", pages = "235 - 244" }
-
Wpływ strategii marketingowych na rentowność inwestycji marketingowej Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2010 / Tom 36 / s. 365 - 3812010CZYSTY TEKST
Robert Sobotnik, Wpływ strategii marketingowych na rentowność inwestycji marketingowej , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2010 / Tom 36, s. 365 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Sobotnik", title = "Wpływ strategii marketingowych na rentowność inwestycji marketingowej ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2010 / Tom 36", pages = "365 - 381" }