Marek Rawski
7 artykuły w 5 czasopismach
-
Wykorzystanie pozycjonowania produktu w działalności przedsiębiorstw usługowych : w świetle wyników badań Opublikowano w: Space - Society - Economy 2008 / Numer 8 / s. 25 - 362008CZYSTY TEKST
Marek Rawski, Wykorzystanie pozycjonowania produktu w działalności przedsiębiorstw usługowych : w świetle wyników badań, Space - Society - Economy, 2008 / Numer 8, s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rawski", title = "Wykorzystanie pozycjonowania produktu w działalności przedsiębiorstw usługowych : w świetle wyników badań", journal = "Space - Society - Economy", issue = "2008 / Numer 8", pages = "25 - 36" }
-
Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych : wyniki badań Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2015 / Numer 1(16) / s. 47 - 572015CZYSTY TEKST
Marek Rawski, Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych : wyniki badań, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2015 / Numer 1(16), s. 47 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rawski", title = "Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych : wyniki badań", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2015 / Numer 1(16)", pages = "47 - 57" }
-
Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 61 - 732010CZYSTY TEKST
Marek Rawski, Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 61 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rawski", title = "Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "61 - 73" }
-
Możliwości oceny relacji metodą refleksji strategicznej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 140 - 1482009CZYSTY TEKST
Marek Rawski, Możliwości oceny relacji metodą refleksji strategicznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 140 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rawski", title = "Możliwości oceny relacji metodą refleksji strategicznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "140 - 148" }
-
Ocena wartości produktu terytorialnego metodą refleksji strategicznej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 187 - 2002012CZYSTY TEKST
Marek Rawski, Ocena wartości produktu terytorialnego metodą refleksji strategicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 187 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rawski", title = "Ocena wartości produktu terytorialnego metodą refleksji strategicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "187 - 200" }
-
Ocena możliwości kształtowania współpracy przedsiębiorstw z pośrednikami metodą refleksji strategicznej Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2011 / Tom 31 / s. 289 - 3052011CZYSTY TEKST
Marek Rawski, Ocena możliwości kształtowania współpracy przedsiębiorstw z pośrednikami metodą refleksji strategicznej , International Journal of Management and Economics, 2011 / Tom 31, s. 289 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rawski", title = "Ocena możliwości kształtowania współpracy przedsiębiorstw z pośrednikami metodą refleksji strategicznej ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2011 / Tom 31", pages = "289 - 305" }
-
Wykorzystanie segmentacji rynku w działalności przedsiębiorstw usługowych w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 1 / s. 383 - 3882008CZYSTY TEKST
Marek Rawski, Wykorzystanie segmentacji rynku w działalności przedsiębiorstw usługowych w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 1, s. 383 - 388
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rawski", title = "Wykorzystanie segmentacji rynku w działalności przedsiębiorstw usługowych w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 1", pages = "383 - 388" }