-
"Nauczyciele i rodzice. Współpraca w wychowaniu", oprac. Inetta Nowosad, Zielona Góra 2001 : [recenzja] / Wiesława Martyniuk. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2002 / Tom 3-4 (16-17) / s. 387 - 3892002CZYSTY TEKST
Wiesława Martyniuk, Inetta Nowosad, "Nauczyciele i rodzice. Współpraca w wychowaniu", oprac. Inetta Nowosad, Zielona Góra 2001 : [recenzja] / Wiesława Martyniuk., Nauczyciel i Szkoła, 2002 / Tom 3-4 (16-17), s. 387 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Martyniuk, Inetta Nowosad", title = ""Nauczyciele i rodzice. Współpraca w wychowaniu", oprac. Inetta Nowosad, Zielona Góra 2001 : [recenzja] / Wiesława Martyniuk.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2002 / Tom 3-4 (16-17)", pages = "387 - 389" }
-
Rozwój szkoły przez zmianę kultury szkoły Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2018 / Numer 2 / s. 13 - 232018CZYSTY TEKST
Inetta Nowosad, Rozwój szkoły przez zmianę kultury szkoły , Problemy Profesjologii, 2018 / Numer 2, s. 13 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Inetta Nowosad", title = "Rozwój szkoły przez zmianę kultury szkoły ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2018 / Numer 2", pages = "13 - 23" }
-
O szkolnictwie w Brandenburgii / Inetta Nowosad. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 1997 / Tom 2 (3) / s. 115 - 1201997CZYSTY TEKST
Inetta Nowosad, O szkolnictwie w Brandenburgii / Inetta Nowosad., Nauczyciel i Szkoła, 1997 / Tom 2 (3), s. 115 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Inetta Nowosad", title = "O szkolnictwie w Brandenburgii / Inetta Nowosad.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "1997 / Tom 2 (3)", pages = "115 - 120" }
-
Procesy demokratyzacji i tajwanizacji : O roli edukacji w kształtowaniu tajwańskiej tożsamości narodowej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22) / s. 165 - 1882018CZYSTY TEKST
Inetta Nowosad, Procesy demokratyzacji i tajwanizacji : O roli edukacji w kształtowaniu tajwańskiej tożsamości narodowej, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 165 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Inetta Nowosad", title = "Procesy demokratyzacji i tajwanizacji : O roli edukacji w kształtowaniu tajwańskiej tożsamości narodowej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "165 - 188" }
-
"Codzienność szkoły", Ewa Bochno, Inetta Nowosad, Mirosław J. Szymański, Kraków 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Studia Krytyczne / Critical Studies 2015 / Numer 1 / s. 203 - 2082015CZYSTY TEKST
Ewa Bochno, Inetta Nowosad, Mirosław J. Szymański, "Codzienność szkoły", Ewa Bochno, Inetta Nowosad, Mirosław J. Szymański, Kraków 2014 : [recenzja], Studia Krytyczne / Critical Studies, 2015 / Numer 1, s. 203 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Bochno, Inetta Nowosad, Mirosław J. Szymański", title = ""Codzienność szkoły", Ewa Bochno, Inetta Nowosad, Mirosław J. Szymański, Kraków 2014 : [recenzja]", journal = "Studia Krytyczne / Critical Studies", issue = "2015 / Numer 1", pages = "203 - 208" }