Andrzej W. Jabłoński
2 artykuły w 1 czasopismach
-
"Wizje dobrego państwa : idee i teorie", red. Alicja Lisowska, Andrzej W. Jabłoński, Toruń 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2008 / Tom 20 / s. 219 - 2222008CZYSTY TEKST
Andrzej W. Jabłoński, Alicja Lisowska, Piotr Rudnicki, "Wizje dobrego państwa : idee i teorie", red. Alicja Lisowska, Andrzej W. Jabłoński, Toruń 2007 : [recenzja], Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2008 / Tom 20, s. 219 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej W. Jabłoński, Alicja Lisowska, Piotr Rudnicki", title = ""Wizje dobrego państwa : idee i teorie", red. Alicja Lisowska, Andrzej W. Jabłoński, Toruń 2007 : [recenzja]", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2008 / Tom 20", pages = "219 - 222" }
-
"Marketing polityczny w teorii i praktyce", pod red. A. W. Jabłońskiego i L. Sobkowiaka, Wrocław 2002 : [recenzja] Opublikowano w: Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 2003 / Tom 10 / s. 255 - 2602003CZYSTY TEKST
Joanna Dzwończyk, Andrzej W. Jabłoński, Leszek Sobkowiak, "Marketing polityczny w teorii i praktyce", pod red. A. W. Jabłońskiego i L. Sobkowiaka, Wrocław 2002 : [recenzja], Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne, 2003 / Tom 10, s. 255 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dzwończyk, Andrzej W. Jabłoński, Leszek Sobkowiak", title = ""Marketing polityczny w teorii i praktyce", pod red. A. W. Jabłońskiego i L. Sobkowiaka, Wrocław 2002 : [recenzja]", journal = "Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne", issue = "2003 / Tom 10", pages = "255 - 260" }