-
Customer Ratings as a Tool for the Information Asymmetry Reduction in the Hospitality Market Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2015 / Numer 3 (31) / s. 25 - 372015CZYSTY TEKST
Katarzyna Biełuszko, Customer Ratings as a Tool for the Information Asymmetry Reduction in the Hospitality Market, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 / Numer 3 (31), s. 25 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Biełuszko", title = "Customer Ratings as a Tool for the Information Asymmetry Reduction in the Hospitality Market", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2015 / Numer 3 (31)", pages = "25 - 37" }
-
Charakterystyka elektronicznego rynku usług hotelarskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2010 / Numer 16 / s. 41 - 502010CZYSTY TEKST
Katarzyna Biełuszko, Charakterystyka elektronicznego rynku usług hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2010 / Numer 16, s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Biełuszko", title = "Charakterystyka elektronicznego rynku usług hotelarskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2010 / Numer 16", pages = "41 - 50" }
-
Udogodnienia dla obsługi konferencji i biznesu narzędziem konkurencyjności na rynku polskich hoteli luksusowych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (3) / s. 161 - 1742014CZYSTY TEKST
Katarzyna Biełuszko, Aleksandra Grobelna, Udogodnienia dla obsługi konferencji i biznesu narzędziem konkurencyjności na rynku polskich hoteli luksusowych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (3), s. 161 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Biełuszko, Aleksandra Grobelna", title = "Udogodnienia dla obsługi konferencji i biznesu narzędziem konkurencyjności na rynku polskich hoteli luksusowych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (3)", pages = "161 - 174" }
-
Polityka cenowa polskich hoteli ekskluzywnych w elektronicznych kanałach dystrybucji usług hotelarskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014 / Numer 2 (26) / s. 21 - 362014CZYSTY TEKST
Katarzyna Biełuszko, Polityka cenowa polskich hoteli ekskluzywnych w elektronicznych kanałach dystrybucji usług hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2014 / Numer 2 (26), s. 21 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Biełuszko", title = "Polityka cenowa polskich hoteli ekskluzywnych w elektronicznych kanałach dystrybucji usług hotelarskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2014 / Numer 2 (26)", pages = "21 - 36" }
-
Zarządzanie rozwojem regionu a grupy interesu / Joanna Kisielewicz [i.e. Kizielewicz], Katarzyna Biełuszko. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2007 / Tom 21 / s. 148 - 1612007CZYSTY TEKST
Joanna Kizielewicz, Katarzyna Biełuszko, Zarządzanie rozwojem regionu a grupy interesu / Joanna Kisielewicz [i.e. Kizielewicz], Katarzyna Biełuszko., International Journal of Management and Economics, 2007 / Tom 21, s. 148 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kizielewicz, Katarzyna Biełuszko", title = "Zarządzanie rozwojem regionu a grupy interesu / Joanna Kisielewicz [i.e. Kizielewicz], Katarzyna Biełuszko.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2007 / Tom 21", pages = "148 - 161" }