Marcin Komor
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 60 - 682009CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 60 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Komunikacja marketingowa : wymiar kulturowy na rynkach międzynarodowych w Europie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "60 - 68" }
-
Marketing międzykulturowy a Country Cluster : ujęcie teoretyczne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 573 - 5862011CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Marketing międzykulturowy a Country Cluster : ujęcie teoretyczne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 573 - 586
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Marketing międzykulturowy a Country Cluster : ujęcie teoretyczne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "573 - 586" }
-
Modele komunikacji międzykulturowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 397 - 4082010CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Modele komunikacji międzykulturowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 397 - 408
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Modele komunikacji międzykulturowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "397 - 408" }
-
Problemy komunikowania w euromarketingu / Michał Jaśniak, Marcin Komor. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2008 / Tom 23 / s. 148 - 1722008CZYSTY TEKST
Michał Jaśniak, Marcin Komor, Problemy komunikowania w euromarketingu / Michał Jaśniak, Marcin Komor., International Journal of Management and Economics, 2008 / Tom 23, s. 148 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Jaśniak, Marcin Komor", title = "Problemy komunikowania w euromarketingu / Michał Jaśniak, Marcin Komor.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2008 / Tom 23", pages = "148 - 172" }
-
Rynek mediów reklamowych w krajach Unii Europejskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 71 - 802008CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Rynek mediów reklamowych w krajach Unii Europejskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 71 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Rynek mediów reklamowych w krajach Unii Europejskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "71 - 80" }
-
Turystyka na eurorynku a segmentacja konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 79 / s. 137 - 1522011CZYSTY TEKST
Marcin Komor, Turystyka na eurorynku a segmentacja konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 79, s. 137 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Komor", title = "Turystyka na eurorynku a segmentacja konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 79", pages = "137 - 152" }