-
Teoria ograniczeń w kontekście szeroko pojętych działań oświatowych / Hewilia Hetmańczyk-Bajer. Opublikowano w: Colloquium 2013 / Numer 1 / s. 47 - 682013CZYSTY TEKST
Hewilia Hetmańczyk-Bajer, Teoria ograniczeń w kontekście szeroko pojętych działań oświatowych / Hewilia Hetmańczyk-Bajer., Colloquium, 2013 / Numer 1, s. 47 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Hewilia Hetmańczyk-Bajer", title = "Teoria ograniczeń w kontekście szeroko pojętych działań oświatowych / Hewilia Hetmańczyk-Bajer.", journal = "Colloquium", issue = "2013 / Numer 1", pages = "47 - 68" }
-
Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym Opublikowano w: Chowanna 2012 / Tom 2 / s. 225 - 2362012CZYSTY TEKST
Hewilia Hetmańczyk-Bajer, Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 225 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Hewilia Hetmańczyk-Bajer", title = "Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "225 - 236" }