Joanna Bugajska-Więcławska
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Idea szkoły wyznaniowej w Polsce międzywojennej jako wyraz nauki społecznej Watykanu Opublikowano w: Res Historica 2000 / Tom 12 / s. 59 - 672000CZYSTY TEKST
Joanna Bugajska-Więcławska, Idea szkoły wyznaniowej w Polsce międzywojennej jako wyraz nauki społecznej Watykanu , Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 59 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bugajska-Więcławska", title = "Idea szkoły wyznaniowej w Polsce międzywojennej jako wyraz nauki społecznej Watykanu ", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "59 - 67" }
-
Wykorzystywanie postaci historycznych w pracy wychowawczej w liceach ogólnokształcących Polski środkowowschodniej Opublikowano w: Res Historica 2004 / Tom 18 / s. 69 - 922004CZYSTY TEKST
Mariusz Ausz, Joanna Bugajska-Więcławska, Zbigniew Osiński, Wykorzystywanie postaci historycznych w pracy wychowawczej w liceach ogólnokształcących Polski środkowowschodniej , Res Historica, 2004 / Tom 18, s. 69 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Ausz, Joanna Bugajska-Więcławska, Zbigniew Osiński", title = "Wykorzystywanie postaci historycznych w pracy wychowawczej w liceach ogólnokształcących Polski środkowowschodniej ", journal = "Res Historica", issue = "2004 / Tom 18", pages = "69 - 92" }
-
Bohater i antybohater - zmiany kreteriów oceniających i wartościujących młodzieży wobec postaci historycznych Opublikowano w: Res Historica 2000 / Tom 12 / s. 125 - 1402000CZYSTY TEKST
Joanna Bugajska-Więcławska, Bohater i antybohater - zmiany kreteriów oceniających i wartościujących młodzieży wobec postaci historycznych , Res Historica, 2000 / Tom 12, s. 125 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bugajska-Więcławska", title = "Bohater i antybohater - zmiany kreteriów oceniających i wartościujących młodzieży wobec postaci historycznych ", journal = "Res Historica", issue = "2000 / Tom 12", pages = "125 - 140" }
-
"Lubelskie miejsca pamięci w przestrzeni publicznej i edukacyjnej", red. Mariusz Ausz, Joanna Bugajska-Więcławska, Dominika Staszczyk, Andrzej Stępnik,Dariusz Szewczuk, Lublin 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Rocznik Lubelski 2015 / Tom 41 / s. 245 - 2582015CZYSTY TEKST
Maiusz Ausz, Joanna Bugajska-Więcławska, Kamil Michaluk, Dominika Staszczyk, Andrzej Stępnik, Dariusz Szewczuk, "Lubelskie miejsca pamięci w przestrzeni publicznej i edukacyjnej", red. Mariusz Ausz, Joanna Bugajska-Więcławska, Dominika Staszczyk, Andrzej Stępnik,Dariusz Szewczuk, Lublin 2015 : [recenzja] , Rocznik Lubelski, 2015 / Tom 41, s. 245 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Maiusz Ausz, Joanna Bugajska-Więcławska, Kamil Michaluk, Dominika Staszczyk, Andrzej Stępnik, Dariusz Szewczuk", title = " "Lubelskie miejsca pamięci w przestrzeni publicznej i edukacyjnej", red. Mariusz Ausz, Joanna Bugajska-Więcławska, Dominika Staszczyk, Andrzej Stępnik,Dariusz Szewczuk, Lublin 2015 : [recenzja] ", journal = "Rocznik Lubelski", issue = "2015 / Tom 41", pages = "245 - 258" }