Agnieszka Molska
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Wstęp. Obszary sporu : badania nad edukacją i całożyciowym uczeniem się w Wielkiej Brytanii Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 1 (21) / s. 7 - 192003CZYSTY TEKST
Agnieszka Molska, Linden West, Wstęp. Obszary sporu : badania nad edukacją i całożyciowym uczeniem się w Wielkiej Brytanii , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 1 (21), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molska, Linden West", title = "Wstęp. Obszary sporu : badania nad edukacją i całożyciowym uczeniem się w Wielkiej Brytanii ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 1 (21)", pages = "7 - 19" }
-
Badania nad całożyciowym uczeniem się dorosłych : tendencje i perspektywy w świecie anglojęzycznym Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 1 (21) / s. 63 - 812003CZYSTY TEKST
John Field, Agnieszka Molska, Badania nad całożyciowym uczeniem się dorosłych : tendencje i perspektywy w świecie anglojęzycznym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 1 (21), s. 63 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " John Field, Agnieszka Molska", title = "Badania nad całożyciowym uczeniem się dorosłych : tendencje i perspektywy w świecie anglojęzycznym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 1 (21)", pages = "63 - 81" }
-
Preferencja słuchowa i zakładki tłumaczeniowe jako przykłady strategicznego wykorzystania neurolingwistyki w procesie kształcenia tłumaczy symultanicznych Opublikowano w: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne 2001 / Tom 2 / s. 107 - 1112001CZYSTY TEKST
Agnieszka Molska, Preferencja słuchowa i zakładki tłumaczeniowe jako przykłady strategicznego wykorzystania neurolingwistyki w procesie kształcenia tłumaczy symultanicznych , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2001 / Tom 2, s. 107 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Molska", title = "Preferencja słuchowa i zakładki tłumaczeniowe jako przykłady strategicznego wykorzystania neurolingwistyki w procesie kształcenia tłumaczy symultanicznych ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2001 / Tom 2", pages = "107 - 111" }