Izabela Sztangret
4 artykuły w 4 czasopismach
-
Zarządzanie wiedzą partnera jako przejaw symbiomarketingu w sektorze producentów komputerów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 105 - 1102006CZYSTY TEKST
Izabela Sztangret, Zarządzanie wiedzą partnera jako przejaw symbiomarketingu w sektorze producentów komputerów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 105 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sztangret", title = "Zarządzanie wiedzą partnera jako przejaw symbiomarketingu w sektorze producentów komputerów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "105 - 110" }
-
Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 305 - 3162016CZYSTY TEKST
Izabela Sztangret, Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 305 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sztangret", title = "Zrównoważony rozwój przez zarządzanie wiedzą w ekosystemie interesariuszy na przykładzie przedsiębiorstwa usług komunalnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "305 - 316" }
-
Negocjacje w sieci wartości na przykładzie symultanicznych multinegocjacji w sektorze produktów informatycznych Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2011 / Tom 32 / s. 391 - 4052011CZYSTY TEKST
Izabela Sztangret, Negocjacje w sieci wartości na przykładzie symultanicznych multinegocjacji w sektorze produktów informatycznych , International Journal of Management and Economics, 2011 / Tom 32, s. 391 - 405
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sztangret", title = "Negocjacje w sieci wartości na przykładzie symultanicznych multinegocjacji w sektorze produktów informatycznych ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2011 / Tom 32", pages = "391 - 405" }
-
Nowe technologie informatyczne w usługach i komunikacji marketingowej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 533 - 5392004CZYSTY TEKST
Grażyna Koniorczyk, Izabela Sztangret, Nowe technologie informatyczne w usługach i komunikacji marketingowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 533 - 539
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Koniorczyk, Izabela Sztangret", title = "Nowe technologie informatyczne w usługach i komunikacji marketingowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "533 - 539" }