Tomasz Leś
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Filozoficzno-prawne aspekty uzasadnienia prawa do równości w edukacji Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2015 / Numer 2 / s. 14 - 252015CZYSTY TEKST
Małgorzata Kozak, Tomasz Leś, Filozoficzno-prawne aspekty uzasadnienia prawa do równości w edukacji, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 14 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kozak, Tomasz Leś", title = "Filozoficzno-prawne aspekty uzasadnienia prawa do równości w edukacji", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "14 - 25" }
-
Filozofia a pedagogika : czy jest możliwa pedagogika bez norm? Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 2 (54) / s. 47 - 572011CZYSTY TEKST
Tomasz Leś, Filozofia a pedagogika : czy jest możliwa pedagogika bez norm? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 47 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Leś", title = "Filozofia a pedagogika : czy jest możliwa pedagogika bez norm? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "47 - 57" }
-
"Koncepcje mądrości w filozofii Sokratesa, Platona i Arystotelesa", Tomasz Leś, Kraków 2016 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2019 / Tom 16 / s. 149 - 1532019CZYSTY TEKST
Tomasz Leś, Dariusz Stępkowski, "Koncepcje mądrości w filozofii Sokratesa, Platona i Arystotelesa", Tomasz Leś, Kraków 2016 : [recenzja] , Kultura i Wychowanie, 2019 / Tom 16, s. 149 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Leś, Dariusz Stępkowski", title = ""Koncepcje mądrości w filozofii Sokratesa, Platona i Arystotelesa", Tomasz Leś, Kraków 2016 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2019 / Tom 16", pages = "149 - 153" }