Małgorzata Kunicka
17 articles in 6 journals
-
Granice wolności artystycznej - aspekt etyczny, prawny i edukacyjny Published in: Kultura i Wychowanie 2015 / Tom 10 / p. 16 - 252015Plain Text
Małgorzata Kunicka, Granice wolności artystycznej - aspekt etyczny, prawny i edukacyjny, Kultura i Wychowanie, 2015 / Tom 10, s. 16 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Granice wolności artystycznej - aspekt etyczny, prawny i edukacyjny", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2015 / Tom 10", pages = "16 - 25" }
-
Prolegomena czasu - orientacje temporalne i ich teoretyczne odniesienia Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2005 / Numer 2 (30) / p. 21 - 412005Plain Text
Małgorzata Kunicka, Prolegomena czasu - orientacje temporalne i ich teoretyczne odniesienia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 2 (30), s. 21 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Prolegomena czasu - orientacje temporalne i ich teoretyczne odniesienia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 2 (30)", pages = "21 - 41" }
-
2012Plain Text
Małgorzata Kunicka, Władza, przymus i wolność w edukacji, Opuscula Sociologica, 2012 / Numer 1, s. 31 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Władza, przymus i wolność w edukacji", journal = "Opuscula Sociologica", issue = "2012 / Numer 1", pages = "31 - 44" }
-
Emancypacja - teleologia - temporalność Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 4 (36) / p. 49 - 582006Plain Text
Małgorzata Kunicka, Emancypacja - teleologia - temporalność , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 49 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Emancypacja - teleologia - temporalność ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "49 - 58" }
-
Wychowanie a etyka podpowiedzialności Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 3 (71) / p. 59 - 702015Plain Text
Małgorzata Kunicka, Wychowanie a etyka podpowiedzialności, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 3 (71), s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Wychowanie a etyka podpowiedzialności", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 3 (71)", pages = "59 - 70" }
-
Szkoła jako miejsce zbiorowego programowania umysłów Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 2 (54) / p. 59 - 712011Plain Text
Małgorzata Kunicka, Szkoła jako miejsce zbiorowego programowania umysłów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 59 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Szkoła jako miejsce zbiorowego programowania umysłów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "59 - 71" }
-
Orientacje teleologiczne nauczycieli Published in: Forum Oświatowe 2005 / Tom 17 / Numer 1(32) / p. 71 - 932005Plain Text
Małgorzata Kunicka, Orientacje teleologiczne nauczycieli , Forum Oświatowe, 2005 / Tom 17 / Numer 1(32), s. 71 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Orientacje teleologiczne nauczycieli ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2005 / Tom 17 / Numer 1(32)", pages = "71 - 93" }
-
Normy mowalne i wartości duchowe jako enklawy systemu społecznego : dziecko w systemie aksjonormatywnym Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2013 / Numer 2 (62) / p. 75 - 892013Plain Text
Małgorzata Kunicka, Normy mowalne i wartości duchowe jako enklawy systemu społecznego : dziecko w systemie aksjonormatywnym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 75 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Normy mowalne i wartości duchowe jako enklawy systemu społecznego : dziecko w systemie aksjonormatywnym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "75 - 89" }
-
Polityka równościowa w edukacji : w trosce o (nie)harmonijny rozwój dziecka (cz. 3) Published in: Kultura - Media - Teologia 2015 / Tom 20 / p. 88 - 1032015Plain Text
Małgorzata Kunicka, Polityka równościowa w edukacji : w trosce o (nie)harmonijny rozwój dziecka (cz. 3), Kultura - Media - Teologia, 2015 / Tom 20, s. 88 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Polityka równościowa w edukacji : w trosce o (nie)harmonijny rozwój dziecka (cz. 3)", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2015 / Tom 20", pages = "88 - 103" }
-
Nowy paradygmat kulturowy : w trosce o (nie)harmonijny rozwój dziecka (cz. 2) Published in: Kultura - Media - Teologia 2014 / Tom 19 / p. 93 - 1062014Plain Text
Małgorzata Kunicka, Nowy paradygmat kulturowy : w trosce o (nie)harmonijny rozwój dziecka (cz. 2), Kultura - Media - Teologia, 2014 / Tom 19, s. 93 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Nowy paradygmat kulturowy : w trosce o (nie)harmonijny rozwój dziecka (cz. 2)", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2014 / Tom 19", pages = "93 - 106" }
-
Godność w interakcjach edukacyjnych Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2010 / Numer 2 (50) / p. 113 - 1232010Plain Text
Małgorzata Kunicka, Godność w interakcjach edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 113 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Godność w interakcjach edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "113 - 123" }
-
Równość i tożsamość : w trosce o (nie)harmonijny rozwój dziecka (cz. 1) Published in: Kultura - Media - Teologia 2014 / Tom 18 / p. 117 - 1302014Plain Text
Małgorzata Kunicka, Równość i tożsamość : w trosce o (nie)harmonijny rozwój dziecka (cz. 1), Kultura - Media - Teologia, 2014 / Tom 18, s. 117 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Równość i tożsamość : w trosce o (nie)harmonijny rozwój dziecka (cz. 1)", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2014 / Tom 18", pages = "117 - 130" }
-
«Linguistic landscape» wokół procesu wychowania : archaizmy i eufemizmy jako enklawy językowe Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 1 (65) / p. 129 - 1412014Plain Text
Małgorzata Kunicka, «Linguistic landscape» wokół procesu wychowania : archaizmy i eufemizmy jako enklawy językowe , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 1 (65), s. 129 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "«Linguistic landscape» wokół procesu wychowania : archaizmy i eufemizmy jako enklawy językowe ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 1 (65)", pages = "129 - 141" }
-
Dziecko w przestrzeni aksjologicznej Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2017 / Numer 3 (79) / p. 134 - 1422017Plain Text
Małgorzata Kunicka, Dziecko w przestrzeni aksjologicznej, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 3 (79), s. 134 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Dziecko w przestrzeni aksjologicznej", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 3 (79)", pages = "134 - 142" }
-
Tomistyczno-fenomenologiczna koncepcja personalizmu Karola Wojtyły wobec kryzysu wartości i współczesnych potrzeb edukacyjnych Published in: Kultura - Media - Teologia 2017 / Tom 30 / p. 175 - 1842017Plain Text
Małgorzata Kunicka, Tomistyczno-fenomenologiczna koncepcja personalizmu Karola Wojtyły wobec kryzysu wartości i współczesnych potrzeb edukacyjnych, Kultura - Media - Teologia, 2017 / Tom 30, s. 175 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Tomistyczno-fenomenologiczna koncepcja personalizmu Karola Wojtyły wobec kryzysu wartości i współczesnych potrzeb edukacyjnych", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2017 / Tom 30", pages = "175 - 184" }
-
Władza i posłuszeństwo w procesie wychowania : (na podstawie instrukcji "Posługa władzy i posłuszeństwo") Published in: Kultura i Wychowanie 2017 / Tom 12 / p. 179 - 1892017Plain Text
Małgorzata Kunicka, Władza i posłuszeństwo w procesie wychowania : (na podstawie instrukcji "Posługa władzy i posłuszeństwo"), Kultura i Wychowanie, 2017 / Tom 12, s. 179 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Władza i posłuszeństwo w procesie wychowania : (na podstawie instrukcji "Posługa władzy i posłuszeństwo")", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2017 / Tom 12", pages = "179 - 189" }
-
Sprawozdanie z konferencji „Prawica – Lewica – Wychowanie” (4–5 grudnia 2012, UMK, Toruń) Published in: Pedagogika Szkoły Wyższej 2012 / Numer 2 / p. 201 - 2052012Plain Text
Małgorzata Kunicka, Sprawozdanie z konferencji „Prawica – Lewica – Wychowanie” (4–5 grudnia 2012, UMK, Toruń), Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 2, s. 201 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kunicka", title = "Sprawozdanie z konferencji „Prawica – Lewica – Wychowanie” (4–5 grudnia 2012, UMK, Toruń)", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 2", pages = "201 - 205" }