Marta Kotarba-Kańczugowska
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Kilka uwag o wychowaniu przedszkolnym w Polsce na europejskim tle porównawczym Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 2 (54) / s. 73 - 832011CZYSTY TEKST
Marta Kotarba-Kańczugowska, Kilka uwag o wychowaniu przedszkolnym w Polsce na europejskim tle porównawczym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 73 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kotarba-Kańczugowska", title = "Kilka uwag o wychowaniu przedszkolnym w Polsce na europejskim tle porównawczym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "73 - 83" }
-
On Difficulties of Early Foreign Language Teaching – Based on Observation of the Organization of Language Learning of Bedouin Children in Israel Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2011 / Numer 5 / s. 95 - 1052011CZYSTY TEKST
Marta Kotarba-Kańczugowska, On Difficulties of Early Foreign Language Teaching – Based on Observation of the Organization of Language Learning of Bedouin Children in Israel, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 5, s. 95 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kotarba-Kańczugowska", title = "On Difficulties of Early Foreign Language Teaching – Based on Observation of the Organization of Language Learning of Bedouin Children in Israel", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 5", pages = "95 - 105" }
-
Kształtowanie indywidualnej różnojęzyczności na wczesnych etapach nauczania – europejski kontekst oraz egzemplifikacje Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2012 / Numer 4 / s. 102 - 1262012CZYSTY TEKST
Marta Kotarba-Kańczugowska, Kształtowanie indywidualnej różnojęzyczności na wczesnych etapach nauczania – europejski kontekst oraz egzemplifikacje, Kultura i Edukacja, 2012 / Numer 4, s. 102 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kotarba-Kańczugowska", title = "Kształtowanie indywidualnej różnojęzyczności na wczesnych etapach nauczania – europejski kontekst oraz egzemplifikacje", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2012 / Numer 4", pages = "102 - 126" }
-
O trudnościach wczesnego nauczania języków obcych – na podstawie obserwacji organizacji nauki językowej dzieci beduińskich w Izraelu Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2011 / Numer 2 / s. 103 - 1132011CZYSTY TEKST
Marta Kotarba-Kańczugowska, O trudnościach wczesnego nauczania języków obcych – na podstawie obserwacji organizacji nauki językowej dzieci beduińskich w Izraelu, Kultura i Edukacja, 2011 / Numer 2, s. 103 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kotarba-Kańczugowska", title = "O trudnościach wczesnego nauczania języków obcych – na podstawie obserwacji organizacji nauki językowej dzieci beduińskich w Izraelu", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2011 / Numer 2", pages = "103 - 113" }
-
Kształtowanie indywidualnej różnojęzyczności na wczesnych etapach w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2014 / Numer 3 / s. 206 - 2342014CZYSTY TEKST
Marta Kotarba-Kańczugowska, Kształtowanie indywidualnej różnojęzyczności na wczesnych etapach w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 206 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kotarba-Kańczugowska", title = "Kształtowanie indywidualnej różnojęzyczności na wczesnych etapach w opinii nauczycieli wychowania przedszkolnego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "206 - 234" }
-
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej: "Komunikacja jako narzędzie (po)rozumienia" Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2012 / Numer 1 / s. 247 - 2572012CZYSTY TEKST
Marta Kotarba-Kańczugowska, Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej: "Komunikacja jako narzędzie (po)rozumienia", Kultura i Edukacja, 2012 / Numer 1, s. 247 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kotarba-Kańczugowska", title = "Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej: "Komunikacja jako narzędzie (po)rozumienia"", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2012 / Numer 1", pages = "247 - 257" }