-
In quest for the pedagogical understanding of the term „learning from life” : Implications for the teacher profession Opublikowano w: Pedagogika Filozoficzna on-line 2011-12 / Tom 1 / s. 130 - 150NoneCZYSTY TEKST
Marcin Rojek, In quest for the pedagogical understanding of the term „learning from life” : Implications for the teacher profession, Pedagogika Filozoficzna on-line, 2011-12 / Tom 1 , s. 130 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Rojek", title = "In quest for the pedagogical understanding of the term „learning from life” : Implications for the teacher profession", journal = "Pedagogika Filozoficzna on-line", issue = "2011-12 / Tom 1 ", pages = "130 - 150" }
-
Poprawność polityczna wobec systemu oświaty - wybrane przykłady i konsekwencje / Marcin Rojek. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2012 / Tom 24 / Numer 2(47) / s. 33 - 472012CZYSTY TEKST
Marcin Rojek, Poprawność polityczna wobec systemu oświaty - wybrane przykłady i konsekwencje / Marcin Rojek., Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 2(47), s. 33 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Rojek", title = "Poprawność polityczna wobec systemu oświaty - wybrane przykłady i konsekwencje / Marcin Rojek.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 2(47)", pages = "33 - 47" }
-
Międzypokoleniowe uczenie się w cyberprzestrzeni : przykład projektu "ICT Guides" = Intergenerational Leading in Cyberspace : Example of the "ICT Guides" Project Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 1(27) / s. 202 - 2082019CZYSTY TEKST
Marcin Rojek, Międzypokoleniowe uczenie się w cyberprzestrzeni : przykład projektu "ICT Guides" = Intergenerational Leading in Cyberspace : Example of the "ICT Guides" Project , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(27), s. 202 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Rojek", title = "Międzypokoleniowe uczenie się w cyberprzestrzeni : przykład projektu "ICT Guides" = Intergenerational Leading in Cyberspace : Example of the "ICT Guides" Project ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(27)", pages = "202 - 208" }
-
"Perspectives on European Education Policy and Practice Lifelong Learning Erasmus Intensive Programme". Haapsalu, Estonia, 12-23 sierpnia 2010 r. / Marcin Rojek. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2010 / Numer 3 (51) / s. 97 - 1012010CZYSTY TEKST
Marcin Rojek, "Perspectives on European Education Policy and Practice Lifelong Learning Erasmus Intensive Programme". Haapsalu, Estonia, 12-23 sierpnia 2010 r. / Marcin Rojek., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 3 (51), s. 97 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Rojek", title = ""Perspectives on European Education Policy and Practice Lifelong Learning Erasmus Intensive Programme". Haapsalu, Estonia, 12-23 sierpnia 2010 r. / Marcin Rojek.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 3 (51)", pages = "97 - 101" }
-
Uczeń i nauczyciel w neoliberalnej teorii i praktyce edukacyjnej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22) / s. 97 - 1092018CZYSTY TEKST
Marcin Rojek, Uczeń i nauczyciel w neoliberalnej teorii i praktyce edukacyjnej, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 97 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Rojek", title = "Uczeń i nauczyciel w neoliberalnej teorii i praktyce edukacyjnej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "97 - 109" }