Barbara Szymoniuk
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Transakcje offsetowe na rynku lotniczym okazją do podwyższania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2000 / Tom 8 / s. 59 - 642000CZYSTY TEKST
Eugeniusz Hyz, Barbara Szymoniuk, Transakcje offsetowe na rynku lotniczym okazją do podwyższania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw , International Journal of Management and Economics, 2000 / Tom 8, s. 59 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Eugeniusz Hyz, Barbara Szymoniuk", title = "Transakcje offsetowe na rynku lotniczym okazją do podwyższania konkurencyjności polskich przedsiębiorstw ", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2000 / Tom 8", pages = "59 - 64" }
-
Sferyczny model komunikacji marketingowej Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 193 - 2082017CZYSTY TEKST
Barbara Szymoniuk, Sferyczny model komunikacji marketingowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 193 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Szymoniuk", title = "Sferyczny model komunikacji marketingowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "193 - 208" }