Aleksandra Reimann-Czajkowska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Kiedy ucho robi oko, czyli o fonetach Stanisława Barańczaka wobec muzyki Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2019 / Tom 52 / s. 193 - 2122019CZYSTY TEKST
Aleksandra Reimann-Czajkowska, Kiedy ucho robi oko, czyli o fonetach Stanisława Barańczaka wobec muzyki , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2019 / Tom 52, s. 193 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Reimann-Czajkowska", title = "Kiedy ucho robi oko, czyli o fonetach Stanisława Barańczaka wobec muzyki ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2019 / Tom 52", pages = "193 - 212" }
-
Portrety hrabiny Rozyny w tłumaczeniu : kilka uwag o "Porgi, amor" i "Dove sono i bei momenti" Wolfganga Amadeusza Mozarta, Lorenza da Pontego i Stanisława Barańczaka Opublikowano w: Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej 2023 / Tom 114 / Numer 1 / s. 217 - 2282023CZYSTY TEKST
Aleksandra Reimann-Czajkowska, Portrety hrabiny Rozyny w tłumaczeniu : kilka uwag o "Porgi, amor" i "Dove sono i bei momenti" Wolfganga Amadeusza Mozarta, Lorenza da Pontego i Stanisława Barańczaka, Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej, 2023 / Tom 114 / Numer 1, s. 217 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Reimann-Czajkowska", title = "Portrety hrabiny Rozyny w tłumaczeniu : kilka uwag o "Porgi, amor" i "Dove sono i bei momenti" Wolfganga Amadeusza Mozarta, Lorenza da Pontego i Stanisława Barańczaka", journal = "Pamiętnik Literacki : czasopismo kwartalne poświęcone historii i krytyce literatury polskiej", issue = "2023 / Tom 114 / Numer 1", pages = "217 - 228" }