Małgorzata Pamuła-Behrens
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Teaching the Learners with a Migrant Background - Teachers' Perspectives Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica 2020 / Tom 56 / s. 53 - 702020CZYSTY TEKST
Małgorzata Pamuła-Behrens, Marta Szymańska, Teaching the Learners with a Migrant Background - Teachers' Perspectives , Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica, 2020 / Tom 56, s. 53 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Pamuła-Behrens, Marta Szymańska", title = "Teaching the Learners with a Migrant Background - Teachers' Perspectives ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Litteraria Polonica", issue = "2020 / Tom 56", pages = "53 - 70" }
-
Nauczanie języka obcego uczniów we wczesnym wieku szkolnym Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 4 / s. 155 - 1572014CZYSTY TEKST
Aneta Kamińska, Małgorzata Pamuła-Behrens, Nauczanie języka obcego uczniów we wczesnym wieku szkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 4, s. 155 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kamińska, Małgorzata Pamuła-Behrens", title = "Nauczanie języka obcego uczniów we wczesnym wieku szkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 4", pages = "155 - 157" }
-
Język edukacji szkolnej w integracyjnym modelu wsparcia ucznia z doświadczeniem migracji w rodzinie Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2018 / Numer 2(22) / s. 171 - 1862018CZYSTY TEKST
Małgorzata Pamuła-Behrens, Język edukacji szkolnej w integracyjnym modelu wsparcia ucznia z doświadczeniem migracji w rodzinie, Postscriptum Polonistyczne, 2018 / Numer 2(22), s. 171 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Pamuła-Behrens", title = "Język edukacji szkolnej w integracyjnym modelu wsparcia ucznia z doświadczeniem migracji w rodzinie", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2018 / Numer 2(22)", pages = "171 - 186" }