Aneta Brylska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Miejsce i rola public relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 55 - 622007CZYSTY TEKST
Aneta Brylska, Miejsce i rola public relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 55 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Brylska", title = "Miejsce i rola public relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "55 - 62" }
-
Rola public relations we współczesnym przedsiębiorstwie Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 2007 / Tom 41 / s. 229 - 2402007CZYSTY TEKST
Aneta Brylska, Rola public relations we współczesnym przedsiębiorstwie, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 2007 / Tom 41, s. 229 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Brylska", title = "Rola public relations we współczesnym przedsiębiorstwie", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "2007 / Tom 41", pages = "229 - 240" }