-
Za rączkę z rodzicem / Małgorzata Stalmierska. Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 4 (198) / s. 862007CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, Małgorzata Stalmierska, Za rączkę z rodzicem / Małgorzata Stalmierska., Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 4 (198), s. 86
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska, Małgorzata Stalmierska", title = "Za rączkę z rodzicem / Małgorzata Stalmierska.", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 4 (198)", pages = "86" }
-
Symboliści - nauczyciele iluzjonizmu plastycznej formy i kreacji abstrakcyjnej przestrzeni Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2016 / Numer 1 (7) / s. 206 - 2212016CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, Symboliści - nauczyciele iluzjonizmu plastycznej formy i kreacji abstrakcyjnej przestrzeni , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 1 (7), s. 206 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = "Symboliści - nauczyciele iluzjonizmu plastycznej formy i kreacji abstrakcyjnej przestrzeni ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 1 (7)", pages = "206 - 221" }
-
"Visioni - paesaggi d'arte polacchi e italiani" "Wizje - pejzaże sztuki polskiej i włoskiej", 7 VI–5 VII 2015, Palazzo del Podesta, Castell'Arquato Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2015 / Numer 1 (5) / s. 90 - 1152015CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, "Visioni - paesaggi d'arte polacchi e italiani" "Wizje - pejzaże sztuki polskiej i włoskiej", 7 VI–5 VII 2015, Palazzo del Podesta, Castell'Arquato, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2015 / Numer 1 (5), s. 90 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = ""Visioni - paesaggi d'arte polacchi e italiani" "Wizje - pejzaże sztuki polskiej i włoskiej", 7 VI–5 VII 2015, Palazzo del Podesta, Castell'Arquato", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2015 / Numer 1 (5)", pages = "90 - 115" }
-
Spotkania i dialogi edukacyjne ze sztuką : o zabawie Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2014 / Numer 1 (3) / s. 206 - 2232014CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, Spotkania i dialogi edukacyjne ze sztuką : o zabawie, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2014 / Numer 1 (3), s. 206 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = "Spotkania i dialogi edukacyjne ze sztuką : o zabawie", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2014 / Numer 1 (3)", pages = "206 - 223" }
-
Psalmy w twórczości interpretacji Ireny Popiołek-Rodzińskiej - wartości w sztuce i edukacji Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2015 / Numer 2 (6) / s. 132 - 1512015CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, Psalmy w twórczości interpretacji Ireny Popiołek-Rodzińskiej - wartości w sztuce i edukacji , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2015 / Numer 2 (6), s. 132 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = "Psalmy w twórczości interpretacji Ireny Popiołek-Rodzińskiej - wartości w sztuce i edukacji ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2015 / Numer 2 (6)", pages = "132 - 151" }
-
Leonardo da Vinci (1452-1519) - polihistor, mentor i nauczyciel : La belle Farronnière "Leonardo da Vinci (1452-1519)", Palazzo Reale, Mediolan, 15 IV 2015 - 19 VII 2015 Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2015 / Numer 2 (6) / s. 121 - 1282015CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, Leonardo da Vinci (1452-1519) - polihistor, mentor i nauczyciel : La belle Farronnière "Leonardo da Vinci (1452-1519)", Palazzo Reale, Mediolan, 15 IV 2015 - 19 VII 2015, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2015 / Numer 2 (6), s. 121 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = "Leonardo da Vinci (1452-1519) - polihistor, mentor i nauczyciel : La belle Farronnière "Leonardo da Vinci (1452-1519)", Palazzo Reale, Mediolan, 15 IV 2015 - 19 VII 2015", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2015 / Numer 2 (6)", pages = "121 - 128" }
-
"Identités plurielles/Toż samość" Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2014 / Numer 2 (4) / s. 139 - 1552014CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, "Identités plurielles/Toż samość", Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2014 / Numer 2 (4), s. 139 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = ""Identités plurielles/Toż samość"", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2014 / Numer 2 (4)", pages = "139 - 155" }
-
"Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?" : Kognitywistyka symboliczna - modelowanie abstrakcyjnych funkcji myślowych w sztuce Paula Gauguina Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2016 / Numer 2 (8) / s. 160 - 1842016CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, "Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?" : Kognitywistyka symboliczna - modelowanie abstrakcyjnych funkcji myślowych w sztuce Paula Gauguina, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 160 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = ""Skąd przychodzimy? Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy?" : Kognitywistyka symboliczna - modelowanie abstrakcyjnych funkcji myślowych w sztuce Paula Gauguina", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "160 - 184" }
-
"Parada" - baśniowy sen admiratora twórczej "genialności dzieciństwa" Pabla Picassa (1881-1973) Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 2 (10) [2] / s. 460 - 5102017CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, "Parada" - baśniowy sen admiratora twórczej "genialności dzieciństwa" Pabla Picassa (1881-1973), Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 2 (10) [2], s. 460 - 510
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = ""Parada" - baśniowy sen admiratora twórczej "genialności dzieciństwa" Pabla Picassa (1881-1973)", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 2 (10) [2]", pages = "460 - 510" }
-
Nauczyciel wystudiowanej (nie)doskonałości - rzeźby Igora Mitoraja w Pompejach (14 V 2016 - 14 V 2017) Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 1 (9) / s. 250 - 2692017CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, Nauczyciel wystudiowanej (nie)doskonałości - rzeźby Igora Mitoraja w Pompejach (14 V 2016 - 14 V 2017), Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 1 (9), s. 250 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = "Nauczyciel wystudiowanej (nie)doskonałości - rzeźby Igora Mitoraja w Pompejach (14 V 2016 - 14 V 2017)", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 1 (9)", pages = "250 - 269" }
-
Międzynarodowa Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa "Krzemieniec - wołyńskie Ateny. Przestrzeń historyczna, edukacyjna i artystyczna", Przemyśl, 19-20 listopada 2015 r.; VI Międzynarodowe Sympozjum Artystyczno-Naukowe "Spotkania w Krzemieńcu", Krzemieniec (Ukraina), 3-14 sierpnia 2016 r. Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2016 / Numer 2 (8) / s. 133 - 1582016CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, Międzynarodowa Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa "Krzemieniec - wołyńskie Ateny. Przestrzeń historyczna, edukacyjna i artystyczna", Przemyśl, 19-20 listopada 2015 r.; VI Międzynarodowe Sympozjum Artystyczno-Naukowe "Spotkania w Krzemieńcu", Krzemieniec (Ukraina), 3-14 sierpnia 2016 r. , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 2 (8), s. 133 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = "Międzynarodowa Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa "Krzemieniec - wołyńskie Ateny. Przestrzeń historyczna, edukacyjna i artystyczna", Przemyśl, 19-20 listopada 2015 r.; VI Międzynarodowe Sympozjum Artystyczno-Naukowe "Spotkania w Krzemieńcu", Krzemieniec (Ukraina), 3-14 sierpnia 2016 r. ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 2 (8)", pages = "133 - 158" }
-
Spotkania i dialogi edukacyjne ze sztuką : lekcje twórczości Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2013 / Numer 2 / s. 122 - 1362013CZYSTY TEKST
Teresa Żebrowska, Spotkania i dialogi edukacyjne ze sztuką : lekcje twórczości, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 2, s. 122 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żebrowska", title = "Spotkania i dialogi edukacyjne ze sztuką : lekcje twórczości", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 2", pages = "122 - 136" }