Anna Kurzak
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Ekoinnowacja produktowa następstwem rozwoju koncepcji zrównoważonego marketingu Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2014 / Numer 2(13) / s. 48 - 582014CZYSTY TEKST
Anna Kurzak, Ekoinnowacja produktowa następstwem rozwoju koncepcji zrównoważonego marketingu, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2014 / Numer 2(13), s. 48 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kurzak", title = "Ekoinnowacja produktowa następstwem rozwoju koncepcji zrównoważonego marketingu", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2014 / Numer 2(13)", pages = "48 - 58" }
-
Nieprzestrzeganie regulacji prawnych w mediach czynem nieuczciwej konkurencji na przykładzie branży reklamowej Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2014 / Tom 17 / s. 70 - 922014CZYSTY TEKST
Anna Kurzak, Nieprzestrzeganie regulacji prawnych w mediach czynem nieuczciwej konkurencji na przykładzie branży reklamowej, Kultura - Media - Teologia, 2014 / Tom 17, s. 70 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kurzak", title = "Nieprzestrzeganie regulacji prawnych w mediach czynem nieuczciwej konkurencji na przykładzie branży reklamowej", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2014 / Tom 17", pages = "70 - 92" }