Józef Ruchała
10 artykuły w 3 czasopismach
-
Jednostki i grupy społeczne w podręcznikach historii Tadeusza Korzona Opublikowano w: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne 1986 / Numer 11 / s. 33 - 441986CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, Jednostki i grupy społeczne w podręcznikach historii Tadeusza Korzona, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1986 / Numer 11, s. 33 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała", title = "Jednostki i grupy społeczne w podręcznikach historii Tadeusza Korzona", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1986 / Numer 11", pages = "33 - 44" }
-
Niektóre problemy propedeutycznego kursu historii w czeskich szkołach podstawowych Opublikowano w: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne 1989 / Numer 15 / s. 37 - 471989CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, Jarmila Ružičkova, Niektóre problemy propedeutycznego kursu historii w czeskich szkołach podstawowych, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała, Jarmila Ružičkova", title = "Niektóre problemy propedeutycznego kursu historii w czeskich szkołach podstawowych", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "37 - 47" }
-
W kierunku optymalizacji metod nauczania historii Opublikowano w: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne 1989 / Numer 15 / s. 77 - 891989CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, W kierunku optymalizacji metod nauczania historii, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała", title = "W kierunku optymalizacji metod nauczania historii", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "77 - 89" }
-
Wywiad i jego zastosowanie w dydaktyce historii Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia 1989 / Tom 23 (198) / s. 105 - 1131989CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, Wywiad i jego zastosowanie w dydaktyce historii , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 105 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała", title = "Wywiad i jego zastosowanie w dydaktyce historii ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "105 - 113" }
-
O doskonaleniu umiejętności planowania lekcji historii Opublikowano w: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne 1989 / Numer 15 / s. 207 - 2371989CZYSTY TEKST
Elżbieta Prajzner, Józef Ruchała, O doskonaleniu umiejętności planowania lekcji historii, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1989 / Numer 15, s. 207 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Prajzner, Józef Ruchała", title = "O doskonaleniu umiejętności planowania lekcji historii", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1989 / Numer 15", pages = "207 - 237" }
-
O potrzebie badania recepcji tekstu podręczników do nauczania historii Opublikowano w: Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli 1977 / Tom 20 / Numer 5-6 / s. 210 - 2151977CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, O potrzebie badania recepcji tekstu podręczników do nauczania historii , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 1977 / Tom 20 / Numer 5-6, s. 210 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała", title = "O potrzebie badania recepcji tekstu podręczników do nauczania historii ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "1977 / Tom 20 / Numer 5-6", pages = "210 - 215" }
-
Kronika naukowa Instytutu Historii za lata 1976/77 i 1977/78 Opublikowano w: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne 1981 / Numer 9 / s. 213 - 2201981CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, Kronika naukowa Instytutu Historii za lata 1976/77 i 1977/78, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1981 / Numer 9, s. 213 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała", title = "Kronika naukowa Instytutu Historii za lata 1976/77 i 1977/78", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1981 / Numer 9", pages = "213 - 220" }
-
"Odsiecz wiedeńska" w programach i podręcznikach szkolnych w 40-leciu Polski Ludowej Opublikowano w: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne 1987 / Numer 12 / s. 353 - 3721987CZYSTY TEKST
Anna Kulczykowska-Ślusarczyk, Józef Ruchała, "Odsiecz wiedeńska" w programach i podręcznikach szkolnych w 40-leciu Polski Ludowej, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1987 / Numer 12, s. 353 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kulczykowska-Ślusarczyk, Józef Ruchała", title = ""Odsiecz wiedeńska" w programach i podręcznikach szkolnych w 40-leciu Polski Ludowej", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1987 / Numer 12", pages = "353 - 372" }
-
Blokowo-sekwencyjny test dydaktyczny z historii Opublikowano w: Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli 1983 / Tom 26 / Numer 4 / s. 358 - 3671983CZYSTY TEKST
Franciszek Ruchała, Józef Ruchała, Blokowo-sekwencyjny test dydaktyczny z historii , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 1983 / Tom 26 / Numer 4, s. 358 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Franciszek Ruchała, Józef Ruchała", title = "Blokowo-sekwencyjny test dydaktyczny z historii ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "1983 / Tom 26 / Numer 4", pages = "358 - 367" }
-
Z badań nad recepcją tekstu popularnonaukowego przez uczniów szkół średnich Opublikowano w: Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne 1977 / Numer 8 / s. 369 - 3791977CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, Z badań nad recepcją tekstu popularnonaukowego przez uczniów szkół średnich, Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne, 1977 / Numer 8, s. 369 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała", title = "Z badań nad recepcją tekstu popularnonaukowego przez uczniów szkół średnich", journal = "Rocznik Naukowo-Dydaktyczny. Prace Historyczne", issue = "1977 / Numer 8", pages = "369 - 379" }