Łukasz Jarczak
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 77 - 862010CZYSTY TEKST
Łukasz Jarczak, Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 77 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Jarczak", title = "Stworzenie i promocja pakietowych usług "skrojonych na miarę" jako metoda kształtowania postaw konsumentów regionalnych usług turystycznych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "77 - 86" }
-
Wypracowanie sposobu komunikacji marketingowej z otoczeniem jako czynnik determinujący sukces rynkowy firmy Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 27 / s. 311 - 3162012CZYSTY TEKST
Łukasz Jarczak, Wypracowanie sposobu komunikacji marketingowej z otoczeniem jako czynnik determinujący sukces rynkowy firmy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 27, s. 311 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Jarczak", title = "Wypracowanie sposobu komunikacji marketingowej z otoczeniem jako czynnik determinujący sukces rynkowy firmy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 27", pages = "311 - 316" }