Urszula Janeczek
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wpływ zachowań nabywczych konsumentów na zmianę zachowań rynkowych przedsiębiorstw w kontekście koncepcji społecznej odpowiedzialności Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 123 - 1342010CZYSTY TEKST
Urszula Janeczek, Wpływ zachowań nabywczych konsumentów na zmianę zachowań rynkowych przedsiębiorstw w kontekście koncepcji społecznej odpowiedzialności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 123 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Janeczek", title = "Wpływ zachowań nabywczych konsumentów na zmianę zachowań rynkowych przedsiębiorstw w kontekście koncepcji społecznej odpowiedzialności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "123 - 134" }